Založ si blog

Archív: september, 2023

Jedna z vecí, za ktoré som vo svojom živote vďačná

Nemám ani tridsať. Avšak vo svojom živote som zažila obdobie kedy ma každý jeden krok bolel. Dlhé sedenia u lekárov v čakárni,rehabilitácie,bolesť,kopec liekov… A „Musíš si na to zvyknúť“ Veta, ktorá, ktorú som počula a v hlave si ju prehrala milión krát lámala moje srdce. A že sa mám zmieriť s tým, že nebude to trvať dlho, a chodiť nebudem už […]

Pokračovanie článku

Ako Rytmus naučil celú jednu generáciu nové slovíčko

Nie, Rytmus a jeho tvorba nie sú žiadnou nekritizovateľnou modlou. Ešte v časoch kedy vydal pieseň „Zlatokopky“ Po internete koloval dlhší text „100 vecí, v ktorých si Rytmus defekoval do svojej ústnej dutiny“.(Áno, v skutočnosti ten nadpis obsahoval isté expresívne výrazy).A to, že existuje hudba, ktorá „Nie je mojou šálkou čaju“nie je […]

Pokračovanie článku

Teroristický štát Azerbadžan pácha genocídu na arménskom ľude

Je našou povinnosťou pomenovať nie len zločiny, ale aj ich páchateľov. Nie, toto nie sú zábery z natáčania historického filmu o arménskej genocíde ktorá sa udiala v rokoch 1915-1918.( Zločiny ktoré dokonca aj Joe Biden pomenoval genocídou a pobúril Turecko.) Ale zábery z roku 2023. zdroj fotografie:facebook.com/spravyzkarabachuzarcachu štát Arménsko je malý […]

Pokračovanie článku

Indiana Jones a nástroj osudu

Milujem sériu filmov s Indiana Jonesom. Od natočenia Spielbergového kráľovstva krištálovej lebky ubehlo ubehlo pätnásť rokov a nového pokračovania príbehu sa ujal James Mangold, ktorý má za sebou úspešné filmy ako: Walk The line-životopisný film o Johhnym Cashovi,Le mans66 či Girl Interrupted. Príbeh začína udalosťami v roku 1945. A prostredníctvom CGI efektov sa […]

Pokračovanie článku

Akú stranu by som volila?

Som si vedomá že o dva týždne sú parlamentné voľby. Avšak ja stále nemám favorita. A v nasledujúcich riadkoch opisujem fiktívnu stranu. Stranu ktorú by som volila. Stranu, ktorej drvivú väčšinu kandidátky netvoria osoby, ktoré okrem sedenia v parlamente nemajú žiadne skúsenosti s inou prácou. Osoby, ktoré si, ako povolanie k svojmu menu na kandidátke ku zamestnaniu píšu […]

Pokračovanie článku

Videné v kine: Barbie spoiler, obsah a môj názor

Mnohí označili film Barbie za „LGBT propagandu“. Táto téma sa vo filme vôbec nerieši. Ale, že vôbec..Ale kedysi americký republikánsky politik Joseph Raymond McCarthy stvoril „McCartheyizmus“ Ktorý všetko s čím nesúhlasil a nepáčilo sa mu onálepkoval „Komunizmom“… „Všetko čo sa mi nepáči je komunizmus“. A dnes.. […]

Pokračovanie článku

Cítim s vami a ideologické spory

Počas cestovania v mestskej hromadnej doprave si človek môže nechtiac vypočuť mnoho rozhovorov. A pred pár dňami moju pozornosť upútal rozhovor dvoch mladých mužov. Jeden druhému vravel o tom, ako sa „na sviatky“ chystá domov. A že ho mrzí, že sa zase budú rozprávať o politike.A že sa nezhodnú… Možno by som sa mu aj prihovorila a snažila sa mu […]

Pokračovanie článku

Stará volebná kalkulačka bola lepšia

Skonštatovala som po vyhodnotení „vyklikávačky“. kým verzia volebnej kalkulačky z roku 2020 na základe vašich odpovedí vyhodnocovala zhodu vašich odpovedí s volebným programom volebnej strany(zahrnuté boli všetky kandidujúce strany aj tie najmenšie projekty) vo volebnej kalkulačke 2023 do úvahy berie vyjadrenia/hlasovania jednotlivých poslancov NRSR. Ako keby […]

Pokračovanie článku

T̶i̶e̶ ̶r̶o̶k̶y̶ ̶o̶s̶e̶m̶d̶e̶s̶i̶a̶t̶e̶ Dvetisícdvadsaťtri?

V kinách premietajú Indiana Jonesa, Batmana hrá Michael Keaton, Hrozby jadrového útoku, Politici sa na uliciach na podiach prihovárajú davu s oslovením „Súdružky a súdruhovia“. Aký je rok?

Pokračovanie článku

Vitráž, diskusie, protesty. . .

Nemyslím si, že má zmysel objasňovať súvislosti toho, čomu sa budem venovať v nasledujúcich riadkoch. V podstate je toho dnes plný internet. Z diskusií, ktoré som som zachytila vyplýva že: Obe strany chcú, aby štát financoval to, s kým súhlasia a čo sa im páči a nefinancoval to, s čím nesúhlasia a nepáči sa im to. A nechce sa mi rozpisovať čo si o tom […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188417x
Priemerná čítanosť článkov: 1794x

Autor blogu

Odkazy