Založ si blog

Archív: august, 2023

zákonný neznamená pre mňa automaticky morálny a naopak.

Existujú činnosti ktoré legálne sú a ktoré legálne nie sú.A určuje ich zákon. Niekto zastáva stanovisko ku všetkému podľa toho, aký je zákon. (Nemám na mysli v tomto prípade zamestnancov justície.Myslím všeobecne ľudí). To, že je niečo negálne pre mňa automaticky nezamená že je to morálne.A to, čo je nelegálne pre mňa automaticky neznamená amorálne. […]

Pokračovanie článku

Moje najpočúvanejšie skladby v lete 2023 podľa Youtube

Bez hanby priznávam, že nie som nejako veľmi rozhľadená v tom, ako to „Funguje“ So štatistikou a počúvaním hudby na youtube. Väčšinou hudbu počúvam cez Spotify. Avšak včera ma aplikácia Youtube upozornila na „Môj recap leta 2023″. Nemám tušenie či ma na to upozorní každé ročné obdobie…Nuž, ale bola som zvedavá…A už viem ktorých […]

Pokračovanie článku

Prečo dobrovoľne nosím k priezvisku príponu „ová“ ?

Moje priezvisko nie je Slovenské. Často krát sa mi prihodilo, že som ho musela hláskovať alebo ho niekto zle prečítal. Dokonca som sa stretla aj s výsmechom. V „pôvodnom znení ženy s mojím priezviskom príponu „ová“ nenosia. Ja ju nosím dobrovoľne a s hrdosťou. Nemám pocit že by to moje priezvisko hanobilo. A aj vďaka prípone „ová“ sa cítim […]

Pokračovanie článku

Vyšlo na päť riadkov

Muž ktorý dokáže oceniť prirodzenú krásu ženy vie, ako bude vyzerať jeho potomstvo v budúcnosti. Prírodné úkazy, pri ktorých si človek povie „wow, čo tá príroda dokáže“ zoberme si napríklad Grand canyon verzus Mount Rushmore. Grand Canyon (zdroj fotografií INSIDER) Mount Rushmore (Zdroj fotografií INSIDER) Práca prírody vs. práca človeka. Možno […]

Pokračovanie článku

Skutočná pravda o tom, prečo tvoj kamarát, ktorý vždy dával najhoršie vzťahové rady sa oženil ako prvý z partie.

Počúvam to často… „A si predstav, ten, ktorý nám všetkým dával tie najhoršie rady do vzťahov sa, ako prvý oženil z našej partie“. Buď bol dotyčný kamarátom veľkého množstva ľudí alebo jednoducho tento archetyp „kamaráta“ nie je žiadnou raritou. Chcú všetky ženy blbcov? Sto žien a sto preferencií. Ale s istotou môžem povedať jediné. […]

Pokračovanie článku

Tri dni a debnička za Jedno euro

Pred troma dňami sa mi podarilo mimoriadne výhodne nakúpiť. Trojkilovú debničku s ovocím a zeleninou som si všimla Po tom, ako som zaplatila pri pokladni v LIDL svoj nákup. Rôzne debničky každá z nich vážiaca 3kg. V každej niečo iné… Jednu som si vybrala a vrátila sa k pokladni, kde som za ňu zaplatila jedno euro. Ako som sa neskôr dozvedela tak do debničiek ukladajú […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188420x
Priemerná čítanosť článkov: 1794x

Autor blogu

Odkazy