Založ si blog

Cítim s vami a ideologické spory

Počas cestovania v mestskej hromadnej doprave si človek môže nechtiac vypočuť mnoho rozhovorov. A pred pár dňami moju pozornosť upútal rozhovor dvoch mladých mužov. Jeden druhému vravel o tom, ako sa „na sviatky“ chystá domov. A že ho mrzí, že sa zase budú rozprávať o politike.A že sa nezhodnú… Možno by som sa mu aj prihovorila a snažila sa mu poradiť…ale rozlúčil sa s kamarátom a vystúpil. Prišlo mi to tak ľúto…Jednak z toho, ako je naša spoločnosť polarizovaná a s niečím podobným mám skúsenosti.
Všetci ktorí máte radi niekoho, s kým v niečom alebo vo všetkom nesúhlasíte a aj napriek tomu naďalej chcete aby bol/a súčasťou vášho života-máte môj obdiv. Povedze im, že vás to trápi…Spomenťe si na všetko to skvelé.

Kriticky o novej tvorbe Tima Burtona, stále však s láskou k jeho klasike

02.05.2024

V detstve som bola platonicky zamilovaná Burtonovho Willieho Wonku. Tim Burton dokázal majstrovsky zachytiť atmosféru Gotham city a Jack Nicholson bol perfektnou voľbou pre obsadenie do úlohy Jokera. Rovnako aj Danny De Vitto do úlohy Penguina. A oceňujem že sa pri Catwoman zameral na jej bolesť,vnútroné boje ale aj zraniteľnosť.A okrem Batmana, nádherného príbehu o [...]

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Zuzana Dolinková

Poslanci začali mimoriadnu schôdzu, opozícia chce odvolať Dolinkovú

09.05.2024 18:09, aktualizované: 19:05

Ministerka podľa opozície nerieši problémy zdravotníctva.

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00, aktualizované: 17:29

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 106
Celková čítanosť: 191060x
Priemerná čítanosť článkov: 1802x

Autor blogu

Odkazy