Založ si blog

Archív: január, 2024

Andrej, stĺp a diskusie na internete

Stalo sa,prečítala som si o tom a zaujala postoj. Nepociťujem potrebu písať o všetkom, čo ma hnevá. A nemyslela som si, že by som napísala niečo nové. Lebo vyjadril sa už takmer každý…Ale, ako som si prečítala diskusiu na internete prečítala diskusiu, v ktorej jeden Pán bez jedného jediného vulgarizmu vyjadril pohoršenie nad tým, že predseda Slovenskej národnej […]

Pokračovanie článku

Rytmické a tanečné piesne ktoré majú smutný text časť tretia-Foster the People- Pumped up kicks

Energická s ľahko zapamätateľným refrénom. Ona znie tak optimisticky…Tak, že všetko je „v pohode“. A ved aj ten videoklip je „Taký pohodový„. Všetky deti v drahých topánkach Radšej utekajte, radšej utekajte, predbehnite moju zbraň. Všetky deti v drahých topánkach Radšej utekajte, radšej utekajte, rýchlejšie ako môj náboj. Všetky ostatné […]

Pokračovanie článku

Rytmické a tanečné piesne ktoré majú smutný text časť druhá-MGMT-Little dark age

Niektoré piesne majú rytmickú a tanečnú melódiu a evokujú, že nesú optimistický text. Jednou z nich je aj „little dark age“od americkej kapely MGTM. Pieseň, ktorú ja osobne považujem za jednu z najlepších aké vznikli v 21.storočí. „Synťáky“ s výraznou klávesovov melódiou a podmanivým rytmom. Samotný refrén je mimoriadne chytľavý ale nie […]

Pokračovanie článku

Rytmické a tanečné piesne ktoré majú smutný text časť prvá- Kate Bush-Running up that hill

Niektoré piesne majú rytmickú a tanečnú melódiu a evokujú, že nesú optimistický text. Jednou z nich je aj pieseň „Running up that hill“ od britskej speváčky a skladateľky Kate Bush.Pôvodne mala výjsť s názvom „Deal with God“ avšak vydavateľstvo chcelo predísť vlne kontroverzie. Empatia a komunikácia…znie to ako cliché, ale dokáže bolieť ak […]

Pokračovanie článku

Videné v kine: Wonka

Dnes som prvý krát v tomto roku navštívila kino. Mám rada tvorbu Roalda Dahla a vždy, keď som sa zamilovala do nejakej fiktívnej knižnej/filmovej postavy tak to bola postava vytvorená mužom. Jednou z nich bol Willie Wonka. Tim Burton bravúrne zvládol sfilmovanie Charlieho a Továrne na čokoládu. A Johnny Depp bol skvelou voľbou a rovnako aj Timothée Chalamet . Nie, Wonka(2023) […]

Pokračovanie článku

A koho budete viniť, keď. . ?

Mimoriadne ma mrzí, že prvý krát v tomto roku píšem o tomto. Ale nedá mi to… Svoju pozornosť mu tu dnes budem venovať druhý a posledný krát. Rok 2024 netvrá ani týždeň,avšak už na seba stihol strhnúť obrovskú mediálnu pozornosť. Zakaždým pre niečo iné. Zdieľal na internete meme… a vyjadrili sa novinári,infulenceri a aj politici. Dokonca o ňom písali aj […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188419x
Priemerná čítanosť článkov: 1794x

Autor blogu

Odkazy