Založ si blog

Archív: jún, 2023

Z tvorenia-Ľudovít Štúr

Jedna z ďalších historických osobností, ktoré si vážim a mrzí ma, ako mnohí jeho odkaz hanobia a zneužívajú. Rozhodla som si ho tiež „zhmotniť“ Rovnako ako som si nedávno „zhmotnila“ Marca Aurelia Technika a aj postup boli rovnaké.

Pokračovanie článku

Prvý a posledný blog k téme ktorou momentálne žije celé Slovensko-B. K

Nie, naozaj sa informáciám o tom nedalo a nedá vyhnúť. Nebudem rozoberať jeho politiku a ani osobný život, ktorý nesledujem. Ale z toho mála čo viem,môžem povedať že ani v jednom sa s ním hodnotovo nestotožňujem. A nie som ani na jeho a, ani na jej strane. Ani jedného z nich nepoznám a ani záujem spoznať nemám. A celá táto situácia ma ešte viac utvrdzuje v tom, že […]

Pokračovanie článku

Cormac McCarthy 20. 07 1933-13. 062023

Raz sa ma niekto opýtal, ktoré filmy natočené za posledných 15 rokov považujem za najhodnotnejšie. Uviedla som ich mnoho, avšak, väčšina tých, ktoré považujem za hodnotné sú staršie ako 15.rokov..A dve z nich boli natočené na motívy z pera amerického spisovateľa Cormaca McCarthyho. A raz sa ma zase niekto spýtal, že ktoré tri knihy by som odporučila prečítať […]

Pokračovanie článku

Ako som v jeden večer nevidela Depeche Mode-Spirits in the forest a ani „Le Mans ’66“.

Je to jedna z príhod, ktoré mi vždy vyčarujú úsmev na tvári, keď si na ne spomeniem. Začalo to zapojením sa do súťaže na sociálnej sieti. Bolo to jednoduché… „Nahraďte jedno slovo v názve filmu slovom mobil“. A mňa vtedy napadlo: „Ako vytrhnúť veľrybe mobil“. Stačila som „ENTER“…odoslané. Hralo sa o dva lístky do siete kín a […]

Pokračovanie článku

O nechtiac odpočutom a ruži

Cesta mestskou hromadnou dopravou,nákup potravín či čakanie na prechode prechodcov, či popíjanie kávy, ktorú si doprajete, ako odmenu po vyčerpávajúcom dni(ach tá byrokracia)… čo okrem toho, že je to súčasťou všednej dennej rutiny to má ešte spoločné? áno, môžete si pri tom nechtiac vypočuť cudzie rozhovory. A hlavnou témou posledné mesiace bola: Ruža pre […]

Pokračovanie článku

Z tvorenia-Marcus Aurelius

Môj najobľúbenejší rímsky cisár a jedna z najobľúbenejších historických osobností. Vedeli ste že prvú kapitol jednej z mojich najobľúbenejších napísal písal kdesi v v oblasti povodí Hrona, Kniha sa volá „Myšlienky k sebe samému“. Rada by som vypísala tie najúžasnejšie Aureliove myšlienky, avšak je ich mnoho. Rozhodne knihu oodporúčam a zároveň […]

Pokračovanie článku
Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

17.04.2024 14:32

Využívanie nehnuteľností, pozemkov a ďalších priestorov v okolí kaštieľa sa môže stať predmetom súdneho sporu.

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

17.04.2024 18:25

Konferencia nacionalistického a euroskeptického tábora sa koná len niekoľko týždňov pred júnovými voľbami do Európskeho parlamentu.

ONLINE: Johnson: Toto nie je hra, Putin napadne Európu, ak mu to dovolíme. Biden podporuje jeho nový plán

ONLINE: Johnson: Toto nie je hra, Putin napadne Európu, ak mu to dovolíme. Biden podporuje jeho nový plán

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 100
Celková čítanosť: 182511x
Priemerná čítanosť článkov: 1825x

Autor blogu

Odkazy