Založ si blog

Archív: júl, 2023

Ak sa už niekto dá na politiku, mal by pre toto

Očakávania toho, čo bude politik/politička v parlamente presadzovať je vec individuálna. Práve preto, existujú rôzne politické strany, ktoré si na svoju kandidátnu listinu Práve preto, existujú rôzne politické strany, ktoré si na svoju kandidátnu listinu dajú tých maximálne150.mien. Ideologia,ekonomická os a teória,či kultúrno-etické otázky… čo by mali mať ale […]

Pokračovanie článku

Dnešné recyklovanie „Starých sviečok“

Mám rada rôzne vône. A mám rada, keď pekne vonia aj miestnosť, v ktorej sa nachádzam. Vlastním dve keramické „aromalampy“ A viacero sviečok. Do aromalámp som dlho používala (a dodnes používam) rôzne esenciálne oleje.Pred pár rokmi som sa však dozvedela o alternatíve– voňavom vosku. Jeho použitie je takmer identické ako používanie olejov a efekt rovnaký. […]

Pokračovanie článku

Vyšlo na šesť riadkov

Vídavam ich často. Ono by som ich rozdelila do dvoch archetypov: Ten prvý- Obaja sedia oproti sebe a obaja „ťukajú do telefónov“. Obaja…Človek by si povedal, že sa našli. A, že je to skvelé vyhovuje im to obom… Ten druhý-Sedia oproti sebe a jeden z nich sa venuje telefónu…Nie, nemusí vyriešiť naliehavý telefonát.Tomu telefónu sa dokáže venovať […]

Pokračovanie článku

Naozaj vlastnou hlavou?

„Používanie vlastnej hlavy“ by malo patriť k výbave každého. Dovolím si citovať v poslednej dobe asi najčastejší výrok, ktorý odznel za posledné roky na internete „Ja nie som ovca mám vlastnú hlavu“. Som zástancom kritického myslenia a aj presvedčená, že vždy sa máme právo pýtať. Nežijem si vo vlastnej bubline a informácie si prečítam z […]

Pokračovanie článku

12 rokov od teroristického útoku na ostrove Utøya

A naštval ju/ho nejaký politik, alebo sa protestovalo za niečo, s čím nesúhlasí. Napísal/a na internet „Nenájde sa nový Breivik“?. Po pozretí profilu zistíte, že má rodinu…A, že s nostalgiou spomína na režim spred roku 1989. Brevik ich zabil 77. Najmladšia obeť mala 11.rokov a najstaršia 61.rokov. Deti nemám, ale, teraz, ako píšem tieto riadky myslím na […]

Pokračovanie článku

Prvá návšteva kina v roku 2023-film „Invalid“

Pôvodne som o tom plánovala napísať koncom roka v zhrnutí „Môj filmový rok 2023 v kine“ tak, ako aj vlani . Prvý krát v kine v tomto roku som bola ešte 30.Júna-V letnom kine. Tvorcovia si naozaj dali záležať na dobovej estetike(film sa odohráva v 90tich 20.storočia na Slovensku). Zabudnite na „hlášky“ typické pre slovenský film a dabing v štýle […]

Pokračovanie článku

14. Júla 1939 sa narodil Karel Gott

Vždy som s nadšením vravela, že ak by som sa rozhodla na svet prísť o 5.hodín skôr, mali by sme narodeniny v jeden deň. Bol to šarmantný,pokorný Pán s nesmiernou charizmou a talentom. O necelý mesiac som prišla domov a vraj mám poštu.Pozrela som na obálku a tam Česká známka!!!!!!Nervózne, ale zároveň opatrne som otvorila obálku… Začala som od radosti výskať a […]

Pokračovanie článku

A predstavte si že by to bol muž. ..

Nie, nebudem alibistka a nebudem tvrdiť, že akákoľvek podobnosť s reálnymi osobami a udalosťami náhodná.Predstavte si alternatívu realitu alebo „genderswap„. Dvaja poslanci Slovenského parlamentu by sa pobili v klube mimo pracovnej doby. Dvaja poslanci-Dvaja muži…Pobili sa. Píše sa o tom v bulvári a rozpráva o tom v parlamente. „Víťaz bitky“ […]

Pokračovanie článku

šiesta séria seriálu Black Mirror

O jednotlivých epizódach seriálu Black Mirror som písala už dávnejšie Tu a Tu. Priznávam, že som nemala tušenia o tom, že sa vôbec šiesta séria chystá. O jej existencií som sa dozvedela pred dvoma dňami a za pár hodín vzhliadla. Trailer k novej sérií som si nepozrela a ani som nechcela vedieť nič o obsahu. So zámerom byť čo najviac prekvapená. 1.)Joan Is Awful […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188433x
Priemerná čítanosť článkov: 1795x

Autor blogu

Odkazy