Založ si blog

Archív: máj, 2024

Filmy ktoré považujem za nedocenené: štvrté proroctvo s Nicolasom Cageom

Film je bohatý na napätie a aj vizuálne efekty. V roku 1959 na základnej škole dostanú žiaci nakresliť „Ako podľa nich bude vyzerať svet o päťdesiat rokov neskôr“.Následne ich kresby budú umiestnené do časovej schránky, ktorá sa otvorí o päťdesiat rokov neskôr. Všetky deti sa pustia do vytvárania kresieb futuristického sveta okrem Lucindy. Lucindu desí […]

Pokračovanie článku

Moja najobľúbenejšia jarná vôňa-Miss Dior

Jar už pomaly končí a počasie je typické skôr pre Apríl. A v tomto ročnom období mám svoju obľúbenú vôňu-Parfém Miss Dior od francúzkej značky Dior. Táto mimoriadne príjemná a svieža vôňa sa vyrába od roku 1947 a viaže sa k nej zaujímavý príbeh. Samozrejme, že mi záleží na tom, aby som sa v niečom cítila komfortne, ale zároveň, čo sa týka parfémov dbám aj […]

Pokračovanie článku

Pozrela som si nový film inšpirovaný životom Viery Sosnarovej-Svatá(2024)

Hoci som bola často krát kritická voči tomu, že aj napriek objasneniu udalostí historikom zameriavajúceho sa na životy čechov a slovákov v sovietskych gulagoch sa kniha „krvavé jahody“ v kníhkupectvách predávala stále ako „skutočný príbeh“. Som si tento film nešla pozrieť so zámerom že viem, čo ma čaká a pozriem si ho aj napriek tomu len za […]

Pokračovanie článku

Moje tri najobľúbenejšie riasenky z drogérie

Začala by som asi tou, ktorej momentálne doma mám už x-té balenie. Áno, túto konkrétne by som označila za moju najobľúbenejšiu zo všetkých najobľúbenejších. Essence lash princess-false lash effect mascara: Celkovo značka essence vyrába v tejto edícií dokopy päť riaseniek. Každá z nich sa líši svojou kefkou a farbou nápisu a vzoru na obale. […]

Pokračovanie článku

Nie, nikomu by nespadla z hlavy koruna

Ukazovanie prstom,hranie sa na detektívov,viac urážok a mnoho iného…Nikomu nespadne koruna z hlavy ak prizná, že jedinec v jeho názorovom/ideologickom spektre môže mať násilné/vraždené pohnútky. V „Mojom“, „Tvojom“, „Jeho“…“Ich“. Nemyslím si, že som jediná, kto si už dávnejšie prečítal hrozné veci ako tak od […]

Pokračovanie článku

Otvorený list Nikitovi Slovákovi

Píšem vám tieto riadky na tejto platforme. Nie, nemyslím si, že je to zbabelé a neférové. Všetko, čo sem napíšem, by som vám napísala aj pod váš príspevok na Facebooku pod svojím menom a s vlastnou fotografiou. Ale váš profil ste si nastavili tak, že vám vaše príspevky môžu komentovať len ľudia vo vašom zozname priateľov. Párkrát som zaregistrovala, že sa zvyknete […]

Pokračovanie článku

Jedna planéta, dva svety a METGALA 2024

V prvom rade by som chcela objasniť, čo to vlastne METGALA je. Je to jedna z najprestížnejších udalostí v svete „celebrít“. „Vstupné“ pre jednu osobu na toto podujatie je 75,000 dolárov. Finančné prostriedky z lístkov putujú na podporu inštitútu metropolitného múzea umenia. Toto podujatie ktoré sa koná každý rok je známe svojou […]

Pokračovanie článku

Otvorený list Lucií Ďuriš Nicholsonovej

Píšem vám tento list. Aj vy rada a často píšete otvorené listy, keď cítite tú potrebu. Isteže, viem, že na inej platforme. Nie, nechcem vám to zakázať. A dnes vám píšem tieto riadky ja. Lebo si myslím, že ten váš list z 2.Mája 2024 je niečo, čo by nemalo ostať bez odozvy. Milá Pani, Lucia Ďuriš Nicholsonová. Nepatrím medzi fanúšikov tejto vlády a hnevá ma veľa […]

Pokračovanie článku

Kriticky o novej tvorbe Tima Burtona, stále však s láskou k jeho klasike

V detstve som bola platonicky zamilovaná Burtonovho Willieho Wonku. Tim Burton dokázal majstrovsky zachytiť atmosféru Gotham city a Jack Nicholson bol perfektnou voľbou pre obsadenie do úlohy Jokera. Rovnako aj Danny De Vitto do úlohy Penguina. A oceňujem že sa pri Catwoman zameral na jej bolesť,vnútroné boje ale aj zraniteľnosť.A okrem Batmana, nádherného príbehu o […]

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 130
Celková čítanosť: 223539x
Priemerná čítanosť článkov: 1720x

Autor blogu

Odkazy