Založ si blog

Archív: apríl, 2024

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia […]

Pokračovanie článku

Domáca strúhanka

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba […]

Pokračovanie článku

Naozaj tomu veríte?

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj […]

Pokračovanie článku

Loft (2008, 2010. 2014)

„Remake“ európskeho filmu v hollywoodskom štýle je zaujímavou témou, ktorá stojí za pozornosť. Mysteriózny krimi počin belgického režiséra Erika Van Looya sa „remake“ dočkal až dvakrát. Dokopy sa zaujímavý príbeh o klamstve,žiarlivosti,pomste ,zrade a tajomstvách sa natočil trikrát(zatiaľ). Erik Van Looy okrem belgickej verzie(2008) režíroval aj […]

Pokračovanie článku

Ku dňu narcisov

Nepáčia sa mi všetky tie „vyškerené selfíčka“ politikov a „influencerov„. Myslím si, že k vykonaniu akéhokoľvek dobrého skutku má človeka motivovať pomoc druhému a nie budovanie si vlastného „imidžu„.Ale tento rok som si aj ja vyfotila „svôj narcis“. Skupinka dobrovoľníkov prechádzala okolo a ja som „ich odchytila“. […]

Pokračovanie článku

Zaregistrovala som sa s novou emailovou adresou na tiktoku uviedla som, že som osemnásťročná žena. Toto je obsah, ktorý mi tik tok algoritmus začal zobrazovať

S myšlienkou, že tento experiment vykonám, som sa pohrávala už dávnejšie. Spomenula som to Tu. Vytvorila som si úplne novú emailovú adresu. Zvolila som si fiktívne meno a priezvisko. Inšpirovala som sa Slovenskou ľudovou pesničkou „Anička,dušička,kde si bola“. Pri registrácií novej emailovej adredy som dátum narodenia uviedla 15.Júla 2006. A rovnako aj pri […]

Pokračovanie článku

Boris Filan to vystihol perfektne a úžasne to predniesol Ján Lazorík

Ak by za verejné vyjadrenie podpory prezidentského kandidáta alebo, čo i len vyjadrenie podpory kandidáta na starostu obce, ktorá má 900 obyvateľov vyhodili nejakú tetušku, ktorá pracuje na pošte alebo v potravinách a akokoľvek by som jej favorita nepovažovala za skvelého vadilo by mi to. A teraz by som písala o tom, že ak sa stotožnujete s obsahom petície tak vás prosím o […]

Pokračovanie článku

Nie, nikdy som za kamaráta nechcela homosexuála

Naozaj nie. Jednoducho nikdy som si nevytvorila „Bingo kartu“ diverzity mojich kamarátov.Nikdy som sa na to ani nikoho nepýtala. Jednoducho sa v mojom živote objavili. A ako sme sa rozprávali som spoznávala ich radosti a aj trápenia. Jednoducho môj gay kamarát je je môj kamarát. Nie atrakcia alebo „odznak„-Aha, som lepším človekom, lebo sa kamoším s gayom. A […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Stoltenberg: Miesto Ukrajiny je v NATO, Moskva musí pochopiť, že nemôže vyhrať. Rusi dobyli Semenivku

ONLINE: Stoltenberg: Miesto Ukrajiny je v NATO, Moskva musí pochopiť, že nemôže vyhrať. Rusi dobyli Semenivku

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188859x
Priemerná čítanosť článkov: 1799x

Autor blogu

Odkazy