Založ si blog

Andrej, stĺp a diskusie na internete

Stalo sa,prečítala som si o tom a zaujala postoj. Nepociťujem potrebu písať o všetkom, čo ma hnevá. A nemyslela som si, že by som napísala niečo nové. Lebo vyjadril sa už takmer každý…Ale, ako som si prečítala diskusiu na internete prečítala diskusiu, v ktorej jeden Pán bez jedného jediného vulgarizmu vyjadril pohoršenie nad tým, že predseda Slovenskej národnej strany  a podpredseda národnej rady Slovenskej republiky po nabúraní do semaforu z miesta utiekol a druhý Pán mu tam začal škaredo nadávať… Som sa naozaj nahnevala. Pred chvíľou som si prečítala ďalšiu diskusiu a opäť si nadávali. áno, môže sa to stať každému kto šoféruje. Či už podpredsedovi národnej rady alebo poslancovi,robotníkovi v továrni…Ale zákon má platiť pre každého. Mohol by si dovoliť ujsť z miesta do nabúraní do semaforu niekto z diskutujúcich? Nie. Ale budú si nadávať za politika, ktorý si to dovolil. Politika, ktorý sa vyhovára a klame. Je namieste pýtať sa prečo nezavolal políciu. Najprv vravel, že sa nestalo jemu a ani nikomu inému nič…a potom, že si domov šiel ošetriť svoje zranenia. Prečo nešiel do nemocnice? Čo ak mohol mať otras mozgu alebo vnútorné krvácanie? Nie, toto nie je „Lebo Danko„. Rovnako by som zaujala postoj ak by sa jednalo o akéhokoľvek politika/političku.  Pred dvoma týždňami mal nehodu aj Rudolf Huliak. Rozhodne nepatrím medzi jeho sympatizantov, ale ku cti mu slúži, že ihneď zavolal políciu. A nevidím viac dôvod sa tým zaoberať.A nepatrím ani medzi sympatizantov Daniela Lipšica. On sám požadoval kedysi odňatie slobody pre Štefana Skrúcaného, keď nechtiac zrazil človeka. O pár rokov neskôr zrazil človeka aj on. Síce odňatie slobody pre seba nepožadoval, ale vystúpil z toho auta, snažil sa pomôcť a zavolal políciu.

Stlp Andreja Danka

Je v poriadku upozorniť na to, keď urobí niekto niečo zlé, nevidím nič zlé ani na memečkách. Ale na google mapách pomenovať po ňom niečo a dokonca tam vznikne pietne miesto…To mi príde ako scéna z filmu Idiocracy(2006). Za prvé je to morbídne. Predminilú jeseň opitý šofér zrazil päť mladých ľudí a následne neprešlo dňa kedy nejaký ožran za volantom nenabúral alebo niekoho nezrazil!. Mnohí z nás sa už aj báli chodiť po chodníku cez deň alebo čakať na autobusovej zastávke. A je smutné, že aj keď neoficiálne, ale predsa len niečo po ňom pomenované je. Kiež by rovnakú iniciatívu vynaložili, aby po Petrovi Breinerovi bola oficiálne pomenovaná Základná umelecká škola v Hummenom. Slovák, ktorého uznávajú a vážia si v zahraničí a dokonca na platforme spotify je najpočúvanejším interpretom zo Slovenska. žiaľ, základná umelecká škola po ňom pomenovaná nie je, lebo má iný názor…

V parlamente sa schvaľuje novela trestného zákona ktorá umožní papalášom nedotknuteľnosť…za ktorých si obyčajný ľudia nadávajú.

 

 

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30, aktualizované: 08:45

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188412x
Priemerná čítanosť článkov: 1794x

Autor blogu

Odkazy