Založ si blog

Moje najpočúvanejšie skladby v lete 2023 podľa Youtube

Bez hanby priznávam, že nie som nejako veľmi rozhľadená v tom, ako to „Funguje“ So štatistikou a počúvaním hudby na youtube. Väčšinou hudbu počúvam cez Spotify. Avšak včera ma aplikácia Youtube upozornila na „Môj recap leta 2023″. Nemám tušenie či ma na to upozorní každé ročné obdobie…Nuž, ale bola som zvedavá…A už viem ktorých päť skladieb na youtube som toto leto počúvala najčastejšie 

Moje najpočúvanejšie skladby v lete:

číslo jedna:


Spomalený inštrument skladby, ktorú mám rada aj v originály. Spomalenia je v tejto verzií pridaný aj „reverb„-skratka pre „reverberation“čo je pomenovanie pre zvuk, keď sa zvuk odráža späť do našich uší z rôznych povrchov v prostredí, v ktorom sa nachádzame . Tých odrazov je mnoho a všetky sa dostávajú do našich uší v rôznom čase a intenzitách. Existuje mnoho druhov „reverbov“. 

____Kontent youtubového kanálu TV AZUL  ktorý video pridal tvoria rôzne edity (Videá zostrihaných scén z filmov,videohier atď…)

V tomto konkrétnom videu sú zostrihané scény v ktorých prenádherný herec Christian Bale poskytuje rozhovor,nastupuje/vystupuje z auta a fajčí cigaretu.

Veľmi príjmená kombinácia a vskutku estetický zážitok.

______________

číslo dva:

 

Big Black Delta – Huggin & kissin

Páči sa mi ten štýl animácie a aj mysteriózny scifi krátky príbeh o astronautovi, ktorý pristál na „červenej planéte“ a stretol čiernu mačku. A milujem zvuk a melodiu tej skladby. Milujem jej refrén…Je to také perfektné 

You’re the best I can do

Pushing and shoving
Hugging and kissing
All of the time
All over again…

_______

číslo tri:

Depeche Mode – Never Let Me Down Again [Desperate Mix OBS!2023]

Obsah youtubového kanálu obs_music tvoria zremixované verzie piesní od Depeche Mode vytvorených fanúšikom. „Never Let me down again“ Mám rada. Je to prvá skladba na albume „Music for the masses“. Mimochodom prvý album, ktorý som si od Depeche Mode kúpila.

Osoba, ktorá never let me down again zremixovala do piesne ako, keby vložila nádych smútku zmiešaného s hnevom zo sklamania. Ako keby niekto povedal : „You let me down again“.

__________

číslo štyri:

Grimes & i_o – Violence

Moja najobľúbenejšia pieseň od Grimes a podľa mňa rozhodne aj najlepší jej videoklip.

Text piesni vyvoláva u fanúšikov debaty či je o toxickom vzťahu alebo Grimes spieva z pozície planéty ZEM o tom, ako s ňou ľudský druh zaobchádza.

O tom, odkiaľ Grimes čerpala inšpiráciu a celkovo o natáčaní videoklipu sa vyrozprávala v tomto videu:

číslo päť:

Vandal Moon – Hurt

Minulý rok moja najpočúvanejšia skladba na Spotify. číslo jedna na albume Vandal Moon-Black Kiss (2020) ktorého obal mi nápadne pripomína podobizeň Perri Lister-Britskú herečku a speváčku a matku syna Billyho Idola.Ktorá účinkovala aj v jeho videoklipe „White Wedding“

či vo videoklipe Duran Duran-Chaufer

Perri Lister from Duran Duran's The Chauffer | Billy idol white wedding, Stranger things steve, Duran(youtube.com)

 

a aj vo videoklipe Sparks-When im with you

A aj v jednom z dvoch videoklipov Visage-Fade to grey

Naozaj netuším či predlohou autora grafiky nebola práve ona ale je to vysoko pravdepodobné. 🙂
___________

A na záver mi youtube vyhodnotilo aj moje najpočúvanejšie hudobné žánre na ich platforme tohto roku:

Nezávislá hudba: 20%

                                                                          elektronická tanečná hudba 13%

                                                                          Pop 8%

                                                                          French Indie 3%

                                                                          Rock 3% 

A počúvaním som strávila 1122 minút čiže v prepočte 18.7 hodiny.

Kriticky o novej tvorbe Tima Burtona, stále však s láskou k jeho klasike

02.05.2024

V detstve som bola platonicky zamilovaná Burtonovho Willieho Wonku. Tim Burton dokázal majstrovsky zachytiť atmosféru Gotham city a Jack Nicholson bol perfektnou voľbou pre obsadenie do úlohy Jokera. Rovnako aj Danny De Vitto do úlohy Penguina. A oceňujem že sa pri Catwoman zameral na jej bolesť,vnútroné boje ale aj zraniteľnosť.A okrem Batmana, nádherného príbehu o [...]

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

EÚ / Eurovoľby /

Koľko zarábajú europoslanci? Pôsobenie v EP im prináša tisíce eur aj po odchode do penzie. Aké sú ich právomoci?

03.05.2024 11:49

Europoslanci zastupujú v Bruseli asi 450 miliónov občanov EÚ.

Izrael Gaza vojaci

Bola potvrdená ďalšia vražda rukojemníka v Gaze. Turecko obnoví obchod s Izraelom až v prípade mieru

03.05.2024 11:20

Turecko vo štvrtok zastavilo všetok vývoz a dovoz do a z Izraela s odvolaním sa na "zhoršujúcu sa humanitárnu tragédiu" na palestínskych územiach.

Polícia prehľadáva súdy, bomba

Na bratislavských školách nahlásili bombu. Polícia evakuuje študentov, niektoré rušia vyučovanie

03.05.2024 10:35, aktualizované: 11:32

Výhražný e-mail obdržali vo viacerých školách aj v bratislavskom Starom Meste.

Praha / Policie CZ /

Do českého gymnázia násilne vtrhol neznámy muž, polícia evakuovala študentov

03.05.2024 10:20

Polícia neskôr na Twitteri (X) uviedla, že zadržala podozrivého.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 106
Celková čítanosť: 189949x
Priemerná čítanosť článkov: 1792x

Autor blogu

Odkazy