Založ si blog

Naozaj tomu veríte?

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj spontánne,úprimne a nezištne. čakám už len na to, ako nejaký „sociálne cítiaci politik“ sa vyfotí s bagetou istej značky v smetnom koši. Rada by som pripomenula fakt, že 2.miliardy ľudí na tomto svete trpí hladom, kým „Na druhej strane“ Planéty sa denne vyhadzujú tony potravín. Máte právo sa rozhodnúť bojkovať výrobky istej značky bagiet. Samozrejme, že áno. Ale pri nákupe potravín pre väčšinu spotrebiteľov je hlavne rozhodujúce hlavne to,aby ušetrili. Kľudne ma nazvite konšpirátorkou…Ale mám pocit,že všetky tieto „incidenty“ s „influencermi“ sú zámienkou na odpútanie pozornosti od toho,aké škrty a navýšenia sa ešte len chystajú.

A či niekto, kto si myslí ako je „nad vecou“ nie je práve najviac toho súčaťou. A to najpodstatnejšie mu uniká. či rieším „lajkov“ a „influencerov“nepomáha k inštalácií „Absurdistanu“.  Predtým, ako ma nazvate „fašistkou“ si prosím prečítajte tieto riadky znova. A prečítajte si moje riadky aj na linku ktorý som uviedla v úvode.

A za zmienku stojí aj to, Prečo som nepodpísala petíciu za odvolanie Eduarda Burdu

 

 

Kriticky o novej tvorbe Tima Burtona, stále však s láskou k jeho klasike

02.05.2024

V detstve som bola platonicky zamilovaná Burtonovho Willieho Wonku. Tim Burton dokázal majstrovsky zachytiť atmosféru Gotham city a Jack Nicholson bol perfektnou voľbou pre obsadenie do úlohy Jokera. Rovnako aj Danny De Vitto do úlohy Penguina. A oceňujem že sa pri Catwoman zameral na jej bolesť,vnútroné boje ale aj zraniteľnosť.A okrem Batmana, nádherného príbehu o [...]

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Niger / Rusko /

Ruské jednotky vstúpili na leteckú základňu v Nigeri, ktorá hostí americké sily

03.05.2024 09:07

Krok ruskej armády stavia americké a ruské jednotky do tesnej blízkosti v čase, keď sa vojenská a diplomatická rivalita oboch krajín čoraz viac vyostruje v súvislosti s konfliktom na Ukrajine.

Jekaterina Sobjanukova

Najbohatšia poslankyňa označila nezamestnaných Rusov za červy a rada by ich videla v pracovných táboroch

03.05.2024 08:00

Jelena Sobkaňuková tvrdí, že veľa ľudí nechce robiť. Bola preto zvedavá, čo si myslia ostatní poslanci o táboroch smutne známych zo Stalinovho obdobia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 106
Celková čítanosť: 189922x
Priemerná čítanosť článkov: 1792x

Autor blogu

Odkazy