Založ si blog

Zaregistrovala som sa s novou emailovou adresou na tiktoku uviedla som, že som osemnásťročná žena. Toto je obsah, ktorý mi tik tok algoritmus začal zobrazovať

S myšlienkou, že tento experiment vykonám, som sa pohrávala už dávnejšie. Spomenula som to Tu. Vytvorila som si úplne novú emailovú adresu. Zvolila som si fiktívne meno a priezvisko. Inšpirovala som sa Slovenskou ľudovou pesničkou „Anička,dušička,kde si bola“. Pri registrácií novej emailovej adredy som dátum narodenia uviedla 15.Júla 2006. 

A rovnako aj pri registrácií na tiktoku kde bolo potrebné zadať emailovú adresu.

Z emailovej adresy som neodoslala jeden jediný mail a z účtu som si ani nič nevyhľadávala prostredníctvom google.

úplne prvé video ktoré mi algoritmus zobrazil bolo video od portálu Refresher News SK v ktorom sa redaktorka pýta prezidentských kandidátov štefana Harabina a Ivana Korčoka „čo znamená slangové slovíčko drip“? a “ čo znamená flex“?. Ani jeden z kandidátov nevie… Druhé video bol západ slnka pri oceáne. Uznávam, naozaj vydarené. Netrvalo dlho, a algoritmus mi zobrazil takéto video: a hned za tým toto:

 

 

Otcovia sa nestarajú čo nosia.

Môj otec:

 

Otcovia sa nestarajú,aký parfém používajú.Môj otec: . Otec dotyčnej osoby používa len drahšie parfémy.

Video ako Rytmus sedí v kaviarni a k tomu jeho pieseň s textom: „Každý kto ma dissoval, do roka lízal pisoár“.

PrePrečo nie si v škole? Ja:- natočený výhľad z lietadla

Video s popisom: Balím si svôj kufor

 

A potom asi tri reklamy na Mcdonalds… a pár videií od oficiálneho účtu TV Markíza o ich reality show.

 

 

________________________________________________________________________________________________

 

Propaganda nerobí z ľudí idiotov,ona je cieľená na idiotov“ -G. B. Shaw

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

sanitka,

Šiestačka v Maďarsku bodla nožom spolužiačku, vrtuľníkom ju odviezli do nemocnice

29.04.2024 18:03

Šiestačka si nôž priniesla z domu a mala ho schovaný v školskej lavici.

Pellegrini, Zuzana Dolinková, Raši,

Za koniec Rázsoch chcú odvolávať ministerku Dolinkovú. Je to politický bulvár, háji sa ministerka. OĽaNO a SaS sa hádajú

29.04.2024 17:35

Bola to len otázka času, keď bude musieť ministerka Dolinková stáť pred Achillovou pätou rezortu – polstoročia nedokončeným projektom nemocnice Rázsochy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188829x
Priemerná čítanosť článkov: 1798x

Autor blogu

Odkazy