Založ si blog

Môj nový hudobný objav- The Flower cartel

Tento projekt sa do môjho povedomia dostal vďaka marketingovej stratégii, ktorá nie je práve najetickejšia. Avšak možno ju považovať v tomto prípade za vydarený vtip.

Podobnú stratégiu zvolili napríklad tvorcovia filmu Záhada Blair Witch (1999), keď pred uvedením filmu po uliciach vylepili plagáty s oznamom o troch nezvestných ľuďoch.

How the Blair Witch Project broke the innocene of the internet obrázok zdroj: google

krátke video v ktorom mladý muž natáča svoju tvár tvári sa zamyslene a v pozadí hrá neznáma pieseň.Vo videu nerozpráva iba pridal popis: „Našiel som túto pieseň v zbierke kaziet môjho otca a neviem ju nikde nájsť.On si nepamätá interpréta ale povedal že je to z konca osemdesiatich rokov vie niekto, čo to to je?„.

Má cez 397,2tisíc videní a 18,5 tisíc lajkov.

zdroj: tiktok

 

A používateľia v komentároch zdieľali svoje tipy že kto môže byť interprétom. Sisters of mercy?,Visage?,Depeche Mode?… Dokonca odporúčali mladému mužovi použitie aplikácie určenej na rozoznávanie skladieb. Z prezretí profilov na soc. sieťach dotyčného užívateľa mi bolo jasné, že sa venuje tvorbe hudby a je fanúšikom estetiky 80s.

A tých pár piesní na youtube sa mi od neho páčilo. A o pár dní „to prasklo“. žiadna otcova kazeta z neskorších 80s. Ale promo pre svoju novú skladbu 🙂

cez 4000 vzhliadnutí na youtube za 11 dní od vydania a 6719 poslucháčov mesačne na Spotify. Momentálne počúvam debutovú album The Flower cartel-Dark Portraits a My Cyanide považujem za najlepšiu a moju najpočúvanejšiu za posledných 11.dní. Som nesmierne rada že v roku 2024 niekto vytvára takúto hudbu.

 

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Demmin

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

vezuv

V okolí sopky Vezuv zaznamenali silnejšie zemetrasenie

27.04.2024 11:51

Oblasť okolo sopky Vesuv neďaleko juhotalianskej Neapola dnes ráno zasiahlo zemetrasenie o sile 3,9 stupňa.

Dvoch neplnoletých zasiahol prúd, vyliezli na odstavený vlak

27.04.2024 11:29

Dve neplnoleté osoby zasiahol na železničnej stanici v Malackách elektrický prúd. Stalo sa tak po tom, čo vyliezli na odstavený vlak.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188437x
Priemerná čítanosť článkov: 1795x

Autor blogu

Odkazy