Založ si blog

Môj zvláštny vzťah k albumu „Songs of faith and devotion“

Ak sa laika opýtate nech vám povie názov piesne od Depeche Mode na 99% vám odpovie „Enjoy the silence“ alebo „Persona Jesus“. Obe sú z albumu Violator(1990). S albumom prišlo mimoriadne úspešné „World Violator tour“ a podľa odhadov sa dokopy všetkých koncertov v Európe,Ázii, a severnej Amerike zúčastnilo cez 1,2milióna ľudí. A potom… Potom prišiel album „Songs of faith and devotion“….

Druhý album ktorý som si od Depeche Mode kúpila. Kedysi som ho mala vystavený vedľa šperkovnice dnes ho mám uložený medzi knihami. Uložený tak, aby sa „Nerozpadával“ Lebo pri upratovaní mi spadol na zem, a obal sa rozbil. A prázdne obaly na CD sa predávajú na internete len po 10ks.Ak sa mi niekedy naskytne možnosť si zakúpiť len jeden kus,urobím tak a Songs of faith and devotion bude „opäť ako nový“. 

(meme vlastná tvorba)

Prišiel nový zvuk Depeche Mode,David Gahan si nechal narásť dlhé vlasy a prišli vnútorné konflikty a stali sa zlé veci. Priznávam, že bolo úchvatné sledovať Davida Gahana na všetkých tých záznamoch z koncertov. A bolo by cynické ak by do repertoáru počas devotional tour zaradili „I just cant get enough“. Jednoducho devotional tour bolo niečo úchvatné a zároveň pre Davida sebadeštruktívne. Je to album ku ktorému mám osobný vzťah ktorý je taký netradičný. Mám rada tú estetiku  a zvuk tohto albumu. Spájam ho s jednou jeseňou, kedy som si ho vypočula častejšie, a vždy ho budem považovať jedno z najsilnejších a emotívnejších diel aké kedy vznikli.

A mnoho krát som sa vžila s niektorými piesňami jednou z nich je aj „my joy“ lebo tie tony a text dokonale vystihovali moje pocity.

Vzniklo skvelé dielo a rovnako vznikli skvelé veci aj pred „SOFAD“ a naštastie vznikli aj daľšie skvelé veci dokonca po po 27.rokoch

A mrzí ma, že toto obdobie spôsobilo odchod Alana Wildera zo skupiny. A potom prešla krátka doba a veci sa začali meniť k lepšiemu. Vznikol daľší album-prvý bez Alana „Ultra“- niečo sakramentsky temné. 

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

škola, školák, žiak, hodina, vyučovanie, trieda

KVÍZ: Predveďte sa, akí ste slovenčinári. Nie je to tak zlé alebo také zlé?

27.04.2024 10:22

Kvíz rýchle preverí vaše znalosti slovenčiny. Ktorá z dvoch možností je správna?

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Nemecký poslanec AfD Bystroň se ohradil proti článku Der Spiegelu o ‘ruských’ balíčkoch

27.04.2024 10:10

Poslanec Alternatívy pre Nemecko (AfD) Peter Bystroň sa ohradil proti článku magazínu Der Spiegel, že v kauze možných úplatkov od proruskej siete prijímal balíčky.

parlament

Na Slovensku chce vzniknúť ďalších päť politických strán

27.04.2024 09:58

Na Slovensku chce aktuálne vzniknúť päť nových politických strán. Oznámenia o zbere podpisov zverejnili na webstránke Ministerstva vnútra SR.

Colonial Coin Britain

Vzácne mince čakali na dražbu sto rokov. Prečo ich nezískali dedičia hneď po smrti boháča?

27.04.2024 09:00

Dánsky obchodník s maslom Lars Emil Bruun medzi numizmatikmi vyčnieval. Aké mince vlastnil a čo si želal, aby s nimi urobili po jeho smrti?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188425x
Priemerná čítanosť článkov: 1795x

Autor blogu

Odkazy