Založ si blog

Predstavivosť umelej inteligencie

V posledných dňoch sme na sociálnych sieťach mohli zaregistrovať „nový trend“ nahranie fotografie a o „doplnenie pozadia“ Sa postará umelá inteligencia. Hovorí sa tomu „AI autofill“. Rozhodla som sa prostredníctvom aplikácie „capcut“ Otestovať kam až siaha predstavivosť umelej inteligencie. 

Zvolila som tri rôzne  fotografie, ktoré som tento týždeň vyhotovila.

číslo 1:

Tieto sošky sa nachádzajú v jednej príjemnej k

aviarni na poličke. Podľa fantázie umelej intelig

encie sa nachádzajú na stolíku so stoličkou a zátišie s nimi tvorí rastlinolampa?

číslo dva:

Fotografia „z cesty vlakom“ v klasickom Slovenskom vlaku s výhľadom na zimnú prírodu s mojím zápisníkom, perom a kávou z automatu. Umelá inteligencia to však vidí…naozaj netuším že čo to je. Technicky je to nepresné s tým oknom nech je to čokoľvek.Možno nejaký moderný karavan a kelímok s kávou,zápisník a pero sa nachádzajú v nejakom úložnom priestore.


číslotri:
Lízatko v tvare srdiečka na Vianočnom trhu. Umelá inteligencia si  prestavila že fotografia vznikla v úplne inom meste 🙂

A nenapadlo ju že to lízatko držím v ruke ja a moju ruku niet v zábere vidieť . čiže pouličná lampa v tvare srdca 🙂

 

 

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

Výstava / Ruská propaganda / Tank / Abrams M1A1 /

Moskva vystavuje západnú vojenskú techniku ukoristenú v bojoch na Ukrajine. Skvelý nápad, komentoval Peskov

01.05.2024 18:30

Rusko kritizuje dodávky západných zbraní a vojenského vybavenia na Ukrajinu a považuje ich za dôkaz priameho zapojenia NATO do konfliktu.

Robert Fico v ZKW Slovakia s. r. o.

Nočná práca prináša zdravotné riziká a nízke ohodnotenie: Fico vyzval zamestnávateľov na zmenu

01.05.2024 17:15

Slovensko dnes síce oslavuje aj dvadsiate výročie vstupu do Európskej únie, Fico si to však chce pripomenúť až vo večernom galavečeri a sľubuje zásadný prejav.

Polícia / Šerif / Sheriff /

Polícia zasahovala proti demonštrantom na viacerých univerzitách v USA. Zadržala desiatky osôb

01.05.2024 17:08

Demonštranti v priestoroch týchto inštitúcií vyjadrujú nespokojnosť s vojnou v Pásme Gazy medzi Izraelom a hnutím Hamas.

Hasičské auto / Hasiči / Požiar / Požiarnik /

V Národnej prírodnej rezervácii Dobročský prales vypukol požiar. Vyslali aj vrtuľník rezortu vnútra

01.05.2024 16:46

Na mieste sú štátni hasiči z viacerých staníc aj dobrovoľní hasiči z okolia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 189193x
Priemerná čítanosť článkov: 1802x

Autor blogu

Odkazy