Založ si blog

Ideologické spory

Ach, tie naše ideologické spory…
Rozdielny pohľad na historické udalosti, na to, ako sa má riadiť štát a či vlastne existencia štátu je nutná. A rozdielne názory na kultúrno-etické otázky.
„Vieš, že sú veci, v ktorých s tebou súhlasím a sú veci, v ktorých sa vôbec nezhodneme“.
Priznávam, netuším kto z nás dvoch túto vetu vyslovil častejšie. Ale na tomto sme sa zhodli vždy.
A raz sme sa znova na niečom nezhodli. Bola chyba sa hneď po vystúpení z vlaku začať baviť o historickej udalosti, na ktorú nezdieľame rovnaký názor.
„Povadili sme sa pri Kofole“.
Bolo mi vynadané a vraj si mám zbaliť kufre a ísť „Na Západ“.
Urazila som sa a večer som mu vysvetlila dôvod prečo.
Tebe stojí za to sa so mnou hádať kvôli udalosti, ktorá sa udiala „Oveľa skôr“ Ako sme sa obaja narodili? Či sa hádať so mnou za politika, ktorý nemá ani len tušenia o tvojej existencií?. On s tebou nezaspával v jednej posteli a nevstal skôr len, preto, aby ti ožehlil šaty. A rovnako ani ten môj obľúbený politik nemá o mojej existencií, ani tušenia. A ak by som mala aj možnosť ho vidieť „Naživo“ Bola by som len jedna v dave. Je mnoho ľudí, ktorí by mu radi vyjadrili svoj obdiv a ja by som bola len jednou z nich. Neprišiel by na to miesto kvôli mne. Ty kvôli mne na dané miesto prídeš. On mi nedal svoje sako, keď mi je večer vonku zima. A  „Neochránil ma“ Pred tvormi z ktorých mám fobiu.  A všetky tie krásne spomienky…Prežili sme ich spolu.
Nechcem sa hádať s tebou kvôli politikom. A nechcem sa s tebou hádať vôbec.

Svedectvá americko židovského lekára o tom, čo videl v Gaze

26.07.2024

Dr. Mark Perlmutter je americko židovský lekár (jeho životopis je možné si prečítať tu) okrem pôsobenia na klinike sa tridsať rokov zúčastňuje humanitárnych misií(bolo ich štyridsať). A nedávno sa vrátil z dvojtýždňovej misie z Nemocnice Khán Younis (Gaza). O tom, s čím sa tam stretol sa rozhodol verejne prehovoriť v relácií CBS Sunday Morning. Na otázku [...]

V Utorok Židovskí propalestínski demonštranti v Capitole požadovali Izraelské zbrojné embargo

24.07.2024

Veľmi ma mrzí že tejto udalosti Slovenské média nevenujú pozornosť. Namiesto toho riešia toto. O tejto udalosti informoval aj britský denník Theguardian Americký kongres od Októbra 2023 poskytol Izraelskej armáde viac ako 14miliárd dolárov plus 3,8miliardy dolárov z vreciek platiteľov daní ,ktoré USA každoročne štátu Izrael posiela. Americká vláda financuje a dodáva [...]

Jedna z piesní od Depeche Mode ktoré považujem za nedocenené-Sun and rainfall

23.07.2024

Vo všeobecnosti považujem album „A Broken Frame“ za nedocenený. A jednu konkrétne pieseň „Sun and rainfall“ ktorá sa nachdza na tomto albume za jednu z mojich najobľúbenejších.“ Nielen pre jej príjemne melancholickoo rytmnický zvuk ale aj pre jej text. A nie len pre pasáž You’re the one I like best you retain my interest you’ re the only one if it [...]

Peter Gregor, ta3

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 130
Celková čítanosť: 223584x
Priemerná čítanosť článkov: 1720x

Autor blogu

Odkazy