Založ si blog

Z čias tvorenia: „You remember“

Globálna Pandémia vírusového ochorenia Covid-19 zasiahla do životov nás všetkých. Stalo sa toho veľa…A ak existuje niekto, kto nebol jeden jediný deň bez svojho blízkeho tak má nesmierne šťastie a dúfam, že si to váži.

Ale zase minimum ľudí zažije vo svojom živote niečo také ako my.

Moderné technológie nám umožnili spolu komunikovať a všetko bolo tak super.

______

mnoho spoločných spomienok… Nikdy predtým sme sa o tejto našej spoločnej spomienke nebavili. Nikdy som mu ju nespomenula.

A on mi do telefónu povedal:

„Keby si tu teraz bola, by som ťa pobozkal a presne tak, ako vtedy prvý krát na…… tom mieste.
Prekvapil ma…Vypadlo zo mňa…
„Tty…ty si to pamätáš“? Mala som na sebe modré šaty….
áno. Presne
______________________
Krabica od setu balzamov na pery a farby

Tie kamienky nie sú z toho miesta…. hoci aj tam ich je veľa. Sú z iného miesta-miesta z ktorého máme tiež spoločné spomienky. Pripevnila som ich pomocou taviacej pištole.

Vnútro krabice som vymaľovala „na čierno“ a kým farba zasychala, som začala s posýpaním trblietok v tvare hviezdičiek. áno,trblietky bývajú zradné…

A to celé zafixovala pomocou laku na vlasy.

Pôvodne som mala v úmysle tie budovy vytlačiť na kancelársky papier,vystrihnúť a nalepiť na dekoračnú gumu…ale moja tlačiareň nefungovala.

Budovy som štylizovane nakreslila bledomodrým perom na kancelársky papier,vystrihla,nalepila na dekoračnú gumu, znova prešla lepidlom a pripevnila.

 

Chcela som tam aj oblaky a od začiatku som vedela z čoho ich tam chcem Potrhala som kusy vatových tamponov. A farbu im dodala pomocou očných tieňov..farby som kombinovala….

 

Pomocou taviacej pištole som pripevnila holografickú stuhu

 

na tom, aby tá vrstva bola čo najhrubšia som si dala záležať. A pripevnila daľšie kamienky.

 

Na zadnú stranu krabice som fialovou akrylovou fixkou napísala „You remember“. A bielou akrylovou fixkou nápis „vybodkovala“

Do taviacej pištole som použila fosforovú náplň. V tme to svieti…

 

Nie je k dispozícii žiadny popis.

Finálny výsledok

Nie je k dispozícii žiadny popis.

Všetko som ešte zafixovala lakom na vlasy.

_____________________

 

 

 

Svedectvá americko židovského lekára o tom, čo videl v Gaze

26.07.2024

Dr. Mark Perlmutter je americko židovský lekár (jeho životopis je možné si prečítať tu) okrem pôsobenia na klinike sa tridsať rokov zúčastňuje humanitárnych misií(bolo ich štyridsať). A nedávno sa vrátil z dvojtýždňovej misie z Nemocnice Khán Younis (Gaza). O tom, s čím sa tam stretol sa rozhodol verejne prehovoriť v relácií CBS Sunday Morning. Na otázku [...]

V Utorok Židovskí propalestínski demonštranti v Capitole požadovali Izraelské zbrojné embargo

24.07.2024

Veľmi ma mrzí že tejto udalosti Slovenské média nevenujú pozornosť. Namiesto toho riešia toto. O tejto udalosti informoval aj britský denník Theguardian Americký kongres od Októbra 2023 poskytol Izraelskej armáde viac ako 14miliárd dolárov plus 3,8miliardy dolárov z vreciek platiteľov daní ,ktoré USA každoročne štátu Izrael posiela. Americká vláda financuje a dodáva [...]

Jedna z piesní od Depeche Mode ktoré považujem za nedocenené-Sun and rainfall

23.07.2024

Vo všeobecnosti považujem album „A Broken Frame“ za nedocenený. A jednu konkrétne pieseň „Sun and rainfall“ ktorá sa nachdza na tomto albume za jednu z mojich najobľúbenejších.“ Nielen pre jej príjemne melancholickoo rytmnický zvuk ale aj pre jej text. A nie len pre pasáž You’re the one I like best you retain my interest you’ re the only one if it [...]

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.

Russia Military

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Credit Suisse, UBS

Švajčiarske mesto Vernier zakázalo bilbordy, Zürich a Bern ho chcú nasledovať

27.07.2024 06:12

Nenápadné švajčiarske mesto Vernier s 38 000 obyvateľmi sa stalo prvou švajčiarskou obcou, ktorá vo svojich uliciach zakázala komerčnú reklamu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 130
Celková čítanosť: 223522x
Priemerná čítanosť článkov: 1719x

Autor blogu

Odkazy