Založ si blog

Môj filmový rok 2022 v kine

Tento rok som kino navštívila trikrát. 

The Batman (2022)

Christopher Nolan „nastavil latku veľmi vysoko“ Trilógiou „Batman temný rytier“.

Herecký výkon Roberta Pattinsona v hlavnej úlohe ma mimoriadne prekvapil a urobil na mňa dobrý dojem. 

Ocenila by som však viac vnútorných monológov Brucea Waynea a rozhodne by nebolo na škodu viac rozvinúť postavu a život „Catwoman“.
_____________
  „Dvojaký svet“…a „Hádankár“ ktorý sa rozhodne to všetko vyriešiť „Po svojom“.
A samotná morálna dilema Brucea.
A poukázanie na to, ako sa zúfalá bytosť dokáže zradikalizovať ked nik neponúka alternatívu, ale iba performatívne gestá a aktivizmus,
Moje hodnotenie: 5/5
__________________________________________
 Thor: Love and Thunder(2022)

Daľšia „komixovka“ Avšak tentokrát z dielne Marvelu.Príjemná komédia-oddychovka so záporákom ktorého perfektne stvárnil Christian Bale. 

 

Moje hodnotenie: 4/5

_____________________________

EXPEDÍCIA TRIBUGÁ(2020)

Dúfala som, že z filmového Festivalu „Ekotopfilm 2022“ stihnem viac. Avšak mala som mnoho povinností a stihla som len tento jeden skvost.

 

Dokument nesie rovnaké meno, ako Občianske združenie, ktoré sa snaží upozorniť na dôležitosť ochrany tohoto výnimočného miesta na planéte Zem.
Oblasť stlačená na 600 metrov s jedinečnou biodiverzitou biologickými a geologickými podmienkami. Miestna komunita zložená z afrocolumbijcov nachádza zdroj svojej obživy z džungle a neničia ju. Majú úctu k svojím predkom. Na tomto mieste sa nachádzajú oblasti Koralov, ktoré nikde inde nie sú.
A mnoho iného.
Moje hodnotenie: 5/5


YouTube Direkt

 

Môj kritický pohľad na filmovú sériu Resident Evil pod taktovkou Paula W. S Andersona

26.03.2024

Nedávno som písala o seriáli z roku 2022 a napadlo ma, že spíšem všetko o všetkých filmoch a,hoci budem dosť kritická samozrejme nezabudnem vyzdvihnúť prvky, ktoré ma počas sledovania jednotlivých filmov zaujali . Patrím medzi fanúšikov hernej série a hoci som voči jeho tvorbe viac kritická, mám pred jeho prácou rešpekt. Jeho Fanfiction bola sfilmovaná a dosiahla [...]

Predvolebný bizár na Slovenskom reddite

22.03.2024

Zajtra sa uskutoční prvé kolo prezidentských volieb na Slovensku. A predvolebný ošiaľ neobišiel ani Slovenský reddit. A ja vyberám dva „najlepšie príspevky“. Rozchod za Pellegriniho Je to na rozchod? Pýta sa mladý muž na reddite. Mladý muž do svojho vzťahu zaťahuje politiku. A o tom, a rieši to na internete s cudzími ľudmi. A naozaj si myslím, že je to [...]

Pozreté: Seriál Resident evil od Netflixu

18.03.2024

O seriálovej tvorbe spoločnosti Netflix nemám vysokú mienku. Avšak patrím medzi fanúšikov hernej série Resident Evil a seriálu som dala šancu. Dej seriálu sa odohráva v roku 2036-14 rokov po rozšírení T-vírusu po celej planéte. A každá epizóda sa odohráva v dvoch dejoch-Udalosti v roku 2022 a „súčastnosť v roku 2036″. Oceňujem že tvorcovia do deja [...]

Krišjanis Kariňš

Šéf lotyšskej diplomacie Kariňš odstupuje pre trestné stíhanie

28.03.2024 14:37

Lotyšská generálna prokuratúra rozhodla o začatí trestného stíhania v súvislosti s jeho výdavkami na leteckú dopravu vrátane využívania súkromných lietadiel.

Jana Bittó Cigániková

SaS kritizuje prerozdelenie peňazí v zdravotníctve, žiada zrušenie tzv. prerozdeľovacej vyhlášky

28.03.2024 14:36

Kompetenciu prerozdeľovať peniaze navrhuje presunúť na zdravotné poisťovne.

požiar, václavské námestie, praha

Na Václavskom námestí horelo, dym bolo vidieť z celej Prahy

28.03.2024 14:21

Do nemocnice previezli jedného muža, ktorý sa nadýchal splodín.

Čína Filipíny Juhočínske more lode

Čína a Filipíny sa vzájomne obvinili z eskalácie napätia v Juhočínskom mori

28.03.2024 14:07

Loď čínskej pobrežnej stráž v sobotu zablokovala filipínske zásobovacie plavidlo, poškodila ho vodným delom a zranila pri tom troch filipínskych vojakov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 174015x
Priemerná čítanosť článkov: 1794x

Autor blogu

Odkazy