Založ si blog

Elvis (2022)

Pred pár hodinami som dopozerala jeden z najviac očakávaných filmov roku 2022.

 

Priznávam, že herecké obsadenie mi na tvári vyčarovalo úsmev.

Tom Hanks v úlohe manažéra Toma Parkera. 

Spomenula som si na film Forrest Gump a scénu, kde sa Elvis svoje ikonické pohyby naučil práve od Forresta.

Spomínaná scéna k vzhliadnutiu tu.

 

Snímka diváka sprevádza jeho detstvom vzťahom s Dixie, ktorý stroskotal na tom, že Tom Parker trval na tom, aby si Elvis pestoval image nezadaného muža.
Rasová segregácia, ktorá v tom čase bola v USA samozrejmosťou, smrť matky, vzťah s manželkou Priscilou a aj krutá daň za uponáhľaný spôsob života a slávu.
Scéna, v ktorej Tom Parker Elvisovi a jeho rodine ukazuje všetky predmety s jeho podobizňou, ktoré zarobia veľa peňazí…
Okrem vankúšov, spoločenskej hry,tričiek aj odznak s nápisom „I love Elvis“ Ale aj „I hate Elvis„.
…Však aj na nenávisti sa dá pekne zarobiť…
Snímke niet, čo vytknúť. Tvorcovia si dali naozaj záležať.
A samozrejme a skvelé herecké výkony.
Vskutku krásna pocta.

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

Loft (2008, 2010. 2014)

19.04.2024

„Remake“ európskeho filmu v hollywoodskom štýle je zaujímavou témou, ktorá stojí za pozornosť. Mysteriózny krimi počin belgického režiséra Erika Van Looya sa „remake“ dočkal až dvakrát. Dokopy sa zaujímavý príbeh o klamstve,žiarlivosti,pomste ,zrade a tajomstvách sa natočil trikrát(zatiaľ). Erik Van Looy okrem belgickej verzie(2008) režíroval aj [...]

Ku dňu narcisov

18.04.2024

Nepáčia sa mi všetky tie „vyškerené selfíčka“ politikov a „influencerov„. Myslím si, že k vykonaniu akéhokoľvek dobrého skutku má človeka motivovať pomoc druhému a nie budovanie si vlastného „imidžu„.Ale tento rok som si aj ja vyfotila „svôj narcis“. Skupinka dobrovoľníkov prechádzala okolo a ja som „ich odchytila“. [...]

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 103
Celková čítanosť: 184546x
Priemerná čítanosť článkov: 1792x

Autor blogu

Odkazy