Založ si blog

Moje nepopulárne názory: Beyoncé

O tvorbe rodáčky z Texasnkého Houstonu Beyoncé Knowles som nikdy nemala vysokú mienku.
Dovolím si povedať, čo si úprimne myslím. Jej tvorba je veľmi preceňovaná a umelo pretláčaná.
Alebo jednoducho – veľmi preceňovaná.
Predsa len narodiť sa do rodiny úspešného manažéra a návrhárky kostýmov…
…Lepšia štartovacia čiara do života…
______________
Nepatrím medzi dogmatikov, pre ktorých má iba „Stará“ Hudba hodnotu. Alebo len tá „Alternatívna“. V mojom playliste sa nachádza aj mnoho piesní, ktoré hrávajú v rádiách či kluboch.
Ale v hudobnej tvorbe Beyoncé som nikdy nedokázala nájsť nič, čo by ma zaujalo.
Pamätám si, ako som videla jej videoklip k piesni Greenlight
Vizuál som si okamžite spojila s  Robertom Palmerom
Je v poriadku a bežné, že sa umelci pri tvorbe inšpirujú niekým iným. Nevidím na tom nič zlé.
toho kopírovania je teda dosť:
Okrajovo by som ešte spomenula aj to, že ju nepovažujem ani za dobrú herečku. V každom filme, ktorom hrala mi jej hranie prišlo odmerané,neúprimné a, ako by počas hrania namiesto vžitia sa do svojej role len sledovala, ako na kamere vyzerá…
A rovnako nevidím ani nič prevratné a ani  na kolekcií odevov jej značky.
Beyoncé Knowles's Ivy Park x Adidas Collaboration | POPSUGAR Fashion
K tým odevom-Dovolím si sem pridať aj príspevok od Wikileaksnews
Jeden z príkladov toho, že moderný feminizmus nie je inkluzívny. A o tom, v čom s ním nesúhlasím som sa rozpísala už dávnejšie Tu tu tiež
___________________________
V textoch piesní Beyoncé sa dookola opakujú rovnaké témy: „Sebaláska“ ktorá sa v praxi rovná požiadať médiá o odstránenie nelichotivej fotografie zo svojich článkov článok tu
a doslova „kydanie na mužov“…stručne „Za všetko môžu vždy muži“…
Glorifikovanie násilia, pohŕdavosť…A iné toxické javy. Beyoncé vo svojej tvorbe podporuje stereotypy o afroamerických ženách. Stereotypy, ktoré dlhé roky vytváral komerčný mainstreamový priemysel.
A nemyslím si že pre afroamerické ženy je najlepším vzorom pre mladé afroamerické ženy je niekto, kto podstúpil plastickú operáciu nosa s cieľom aby sa priblížil k tomu „europskému štandardu“. Bielenie svojej pokožky (či už pomocou kozmetického prípravku alebo retušou). či zosvetľovaním svojich vlasov.
Beyonce Nose Sale Online, 60% OFF | edetaria.com
Pin on Gory/crazy/morbid/crimes/plastic surgery/anything messed up..,,
________________

Môj kritický pohľad na filmovú sériu Resident Evil pod taktovkou Paula W. S Andersona

26.03.2024

Nedávno som písala o seriáli z roku 2022 a napadlo ma, že spíšem všetko o všetkých filmoch a,hoci budem dosť kritická samozrejme nezabudnem vyzdvihnúť prvky, ktoré ma počas sledovania jednotlivých filmov zaujali . Patrím medzi fanúšikov hernej série a hoci som voči jeho tvorbe viac kritická, mám pred jeho prácou rešpekt. Jeho Fanfiction bola sfilmovaná a dosiahla [...]

Predvolebný bizár na Slovenskom reddite

22.03.2024

Zajtra sa uskutoční prvé kolo prezidentských volieb na Slovensku. A predvolebný ošiaľ neobišiel ani Slovenský reddit. A ja vyberám dva „najlepšie príspevky“. Rozchod za Pellegriniho Je to na rozchod? Pýta sa mladý muž na reddite. Mladý muž do svojho vzťahu zaťahuje politiku. A o tom, a rieši to na internete s cudzími ľudmi. A naozaj si myslím, že je to [...]

Pozreté: Seriál Resident evil od Netflixu

18.03.2024

O seriálovej tvorbe spoločnosti Netflix nemám vysokú mienku. Avšak patrím medzi fanúšikov hernej série Resident Evil a seriálu som dala šancu. Dej seriálu sa odohráva v roku 2036-14 rokov po rozšírení T-vírusu po celej planéte. A každá epizóda sa odohráva v dvoch dejoch-Udalosti v roku 2022 a „súčastnosť v roku 2036″. Oceňujem že tvorcovia do deja [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 174142x
Priemerná čítanosť článkov: 1795x

Autor blogu

Odkazy