Založ si blog

Disidenti na RTVS 17. Novembra ?

RTVS odvysielala 17. novembra prejav Fica. Vedenie spravodajstva končí

Predstaviteľa opozičnej strany Smer-Slovenská sociálna demokracia dlhodobo samých seba prirovnávajú k disidentom z čias 50.rokov v vtedajšom Československu.

Tu nejde o to, kto si, čo myslí o strane smer alebo o Robertovi Ficovi.
Tu ide o to, že v deň štátneho sviatku vo vysielaní štátnej televízie si robil promo opozičný politik.
Samozrejme je v poriadku informovať o snemoch politických strán.
Avšak v rámci spravodajstva.
Ficov prejav zo snemu však vysielali cez hodiny a neprerušovane.
Disidentom nevydávajú inštitúcie financované zo štáteho rozpočtu. Ak by bol niekto z nich disidentom, by mu nebolo umožnené uchádzať sa o mandát ani len v obecnom zastupiteľstve.
Pripomínam fakt, že všetci tí ktorým sa na príhovoroch na sneme venovalo toľko pozornosti a sú denne stavaný do pozície „nepriateľov národa (LGBT+ komunita, slniečkári…)

sú tiež platiteľmi koncesionárskych poplatkov.

 

Ku dňu narcisov

18.04.2024

Nepáčia sa mi všetky tie „vyškerené selfíčka“ politikov a „influencerov„. Myslím si, že k vykonaniu akéhokoľvek dobrého skutku má človeka motivovať pomoc druhému a nie budovanie si vlastného „imidžu„.Ale tento rok som si aj ja vyfotila „svôj narcis“. Skupinka dobrovoľníkov prechádzala okolo a ja som „ich odchytila“. [...]

Zaregistrovala som sa s novou emailovou adresou na tiktoku uviedla som, že som osemnásťročná žena. Toto je obsah, ktorý mi tik tok algoritmus začal zobrazovať

15.04.2024

S myšlienkou, že tento experiment vykonám, som sa pohrávala už dávnejšie. Spomenula som to Tu. Vytvorila som si úplne novú emailovú adresu. Zvolila som si fiktívne meno a priezvisko. Inšpirovala som sa Slovenskou ľudovou pesničkou „Anička,dušička,kde si bola“. Pri registrácií novej emailovej adredy som dátum narodenia uviedla 15.Júla 2006. A rovnako aj pri [...]

Boris Filan to vystihol perfektne a úžasne to predniesol Ján Lazorík

11.04.2024

Ak by za verejné vyjadrenie podpory prezidentského kandidáta alebo, čo i len vyjadrenie podpory kandidáta na starostu obce, ktorá má 900 obyvateľov vyhodili nejakú tetušku, ktorá pracuje na pošte alebo v potravinách a akokoľvek by som jej favorita nepovažovala za skvelého vadilo by mi to. A teraz by som písala o tom, že ak sa stotožnujete s obsahom petície tak vás prosím o [...]

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 101
Celková čítanosť: 183523x
Priemerná čítanosť článkov: 1817x

Autor blogu

Odkazy