Založ si blog

Tri dekády od vydania albumu Nevermind od Nirvany

Dňa 24.Septembra 1991 vydáva Geffen records prvý album grunegovej skupiny pôvodom zo Seatlu –Nirvana, ktorá sa o pár rokov stane jednou z najväčších ikon devätesiatich rokov dvadsiateho storočia. Nevermind je v poradí druhý štúdiový album tejto formácie, avšak prvý, ktorý vydalo vydavateľstvo Geffer records 🙂 .

Prvý album Bleach(1989) vydalo štúdio Sub Pop Records.

 

_____________________

Áno je to ten album s tým kontroverzným obalom. Áno presne ten obal. Bábätko z obalu sa tento rok rozhodlo zažalovať žijúcich členov skupiny

Áno je to ten album, na ktorom sa nachádza aj pieseň „Smells like teen spirit“.

….A je na albume hneď prvá…

Podľa môjho názoru pieseň preceňovaná. Nie, nenazvala by som ju zlou. Avšak nemyslím si, že od Nirvany najlepšia. A ani najlepšia z albumu Nevermind. Pieseň sparodoval aj populárny komik Weird Al Yankovic

„Smells like Nirvana“

 

Ach, keby Al Yankovic tušil, že o „pár rokov“ Sa podobná veta… Stane mémom 🙂

Smells Like The Only Nirvana Song You Know by loreendb | Nirvana songs, Nirvana quotes, Songs

trefné a výstižné.

Ja osobne považujem za najlepšie skladby z Nevermindu In bloom,Something in the way a Lithium.

A je mi ľúto, že slečna v nasledujúcom videu v tričku Nirvana  Nirvanu nepozná. 🙂

Girl wearing Nirvana shirt doesn’t know Nirvana song.
by infacepalm

 

Loft (2008, 2010. 2014)

19.04.2024

„Remake“ európskeho filmu v hollywoodskom štýle je zaujímavou témou, ktorá stojí za pozornosť. Mysteriózny krimi počin belgického režiséra Erika Van Looya sa „remake“ dočkal až dvakrát. Dokopy sa zaujímavý príbeh o klamstve,žiarlivosti,pomste ,zrade a tajomstvách sa natočil trikrát(zatiaľ). Erik Van Looy okrem belgickej verzie(2008) režíroval aj [...]

Ku dňu narcisov

18.04.2024

Nepáčia sa mi všetky tie „vyškerené selfíčka“ politikov a „influencerov„. Myslím si, že k vykonaniu akéhokoľvek dobrého skutku má človeka motivovať pomoc druhému a nie budovanie si vlastného „imidžu„.Ale tento rok som si aj ja vyfotila „svôj narcis“. Skupinka dobrovoľníkov prechádzala okolo a ja som „ich odchytila“. [...]

Zaregistrovala som sa s novou emailovou adresou na tiktoku uviedla som, že som osemnásťročná žena. Toto je obsah, ktorý mi tik tok algoritmus začal zobrazovať

15.04.2024

S myšlienkou, že tento experiment vykonám, som sa pohrávala už dávnejšie. Spomenula som to Tu. Vytvorila som si úplne novú emailovú adresu. Zvolila som si fiktívne meno a priezvisko. Inšpirovala som sa Slovenskou ľudovou pesničkou „Anička,dušička,kde si bola“. Pri registrácií novej emailovej adredy som dátum narodenia uviedla 15.Júla 2006. A rovnako aj pri [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 102
Celková čítanosť: 183940x
Priemerná čítanosť článkov: 1803x

Autor blogu

Odkazy