Založ si blog

Facebook zrušil stránku ľavicového média Redfish stream

Mesiac Apríl je bohatý na  významné výročia spojené s koncom druhej svetovej vojny. Tieto výročia pravidelne pripomínalo aj nezávislé Nemecké  ľavicové médium redfish. Ktoré dnes prišlo o svoju stránku na Facebooku. Ako uviedli na svojom Twittri dôvodom pre zrušenie stránky mali byť práve anti fašistické príspevky.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

zdroj:Twitter redfishstream

Ich oficiálna webová stránka redfish.media je stále funkčná

rovnako aj ich profil na Instagrame

V prípade, že ste považovali kontent redfish za zaujímavý a prínosný podporiť ich môžete aj odberom na ich youtube kanále.UP

UPDATE: 1.5 2021 6:40 hod. :  Počas scrollovania na mojom Facebookovom profile som si všimla, že sa mi opäť zobrazujú príspevky, ktoré som zdieľala z fb stránky redfish streamu. stránka je opäť funkčná. 

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188236x
Priemerná čítanosť článkov: 1793x

Autor blogu

Odkazy