Založ si blog

Idealizovanie či priam adorácia symbolu oligarchie

Dňa 30.3 2021 Predseda parlamentnej strany v českej snemovni KSČM(Komunistická strana Čiech a Moravy) Vojtěch Filip uverejnil na sociálnej sieti twitter príspevok v znení:

Upřímnou soustrast pozůstalým, ale také spolupracovníkům Petra Kellnera. Byl to skutečný podnikatel, který rozuměl ekonomice současného světa a uměl ji využít nejen pro sebe, ale i pro ekonomiku naší vlasti.

 

Na vyjadrení úprimnej sústrasti nič zlé nevidím. Avšak idealizovanie či priam adorácia symbolu oligarchie človeka, ktorý založil prvý privatizačný fond a nebankový subjekt, ktorý okrem rýchleho vybavenia „pôžičky“ so sebou priniesol aj vysoké úroky alebo vlastnil médiá, ktoré sa o ňom nevyjadrovali kriticky je niečo, čo si teda Vojtěch Filip (predseda KSČM) odpustiť mohol. Každý sociálne cítiaci človek so štipkou ľudskosti vie, že Peter Kellner disponoval obrovským majetkom, ale nedisponoval morálnym kreditom. Je mimoriadne smutné, že autorom tweetu je niekto, kto sa stavia do pozície obrancu utláčaných ľudí v českom parlamente.

 

Link na tweet: https://twitter.com/vojtafilip/status/1376765602870784001

Loft (2008, 2010. 2014)

19.04.2024

„Remake“ európskeho filmu v hollywoodskom štýle je zaujímavou témou, ktorá stojí za pozornosť. Mysteriózny krimi počin belgického režiséra Erika Van Looya sa „remake“ dočkal až dvakrát. Dokopy sa zaujímavý príbeh o klamstve,žiarlivosti,pomste ,zrade a tajomstvách sa natočil trikrát(zatiaľ). Erik Van Looy okrem belgickej verzie(2008) režíroval aj [...]

Ku dňu narcisov

18.04.2024

Nepáčia sa mi všetky tie „vyškerené selfíčka“ politikov a „influencerov„. Myslím si, že k vykonaniu akéhokoľvek dobrého skutku má človeka motivovať pomoc druhému a nie budovanie si vlastného „imidžu„.Ale tento rok som si aj ja vyfotila „svôj narcis“. Skupinka dobrovoľníkov prechádzala okolo a ja som „ich odchytila“. [...]

Zaregistrovala som sa s novou emailovou adresou na tiktoku uviedla som, že som osemnásťročná žena. Toto je obsah, ktorý mi tik tok algoritmus začal zobrazovať

15.04.2024

S myšlienkou, že tento experiment vykonám, som sa pohrávala už dávnejšie. Spomenula som to Tu. Vytvorila som si úplne novú emailovú adresu. Zvolila som si fiktívne meno a priezvisko. Inšpirovala som sa Slovenskou ľudovou pesničkou „Anička,dušička,kde si bola“. Pri registrácií novej emailovej adredy som dátum narodenia uviedla 15.Júla 2006. A rovnako aj pri [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 102
Celková čítanosť: 184083x
Priemerná čítanosť článkov: 1805x

Autor blogu

Odkazy