Založ si blog

Obrancovia rodín v NRSR prosím konajte!

V NRSR je ich mnoho. Politikov a političky, ktorých aktivity  , keď sledujete vydedukuejte, že ich prioritou je hlavne politika, ktorá je sociálna voči rodinám. 
Mimoriadne ma znepokojil fakt, že matky, otcovia-bytosti, ktoré pomáhali pri celoplošnom testovaní na COVID-19, ako adiministratívna sila môžu prísť o rodičovský príspevok. Zdroj: denník pravda 20.11 2020 článok si môžete prečítať kliknutím na tento odkaz.
Mňa osobne sa tento problém netýka, (pri celoplošnom testovaní som nepomáhala a nemám potomstvo) ,ale nedokážem sa pozerať na to, ako je páchaná krivda.
A ,preto som prostredníctvom mailov kontaktovala viacero politikov/političiek z NRSR(z poslaneckých klubov Oľano a Sme Rodina,Za ľudí,) u ktorých som vydedukovala, že ich prioritou je práve to, čo spomínam hned v úvode blogu. Oslovila som ich s prosbou, aby zakročili. Pripomenula som im že ,hoci som im svoj hlas vo voľbách neodovzdala, sledujem ich aktivity. A záleží mi na ľuďoch ,ktorí môžu byť poškodení.A verím, že nie som sama. Ak by sa ku mne niekto chcel v tejto iniciatíve pridať, mailové adresy na poslancov NRSR nájdete na ich oficiálnej stránke TUProsím vás, komunikujte slušne, nikoho neurážajte a hlavne píšte k veci!

                                                                                          Ďakujem♥

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188254x
Priemerná čítanosť článkov: 1793x

Autor blogu

Odkazy