Založ si blog

Moje tri najobľúbenejšie riasenky z drogérie

Začala by som asi tou, ktorej momentálne doma mám už x- balenie. Áno, túto konkrétne by som označila za moju najobľúbenejšiu zo všetkých najobľúbenejších.

Essence lash princess-false lash effect mascara: Celkovo značka essence vyrába v tejto edícií dokopy päť riaseniek. Každá z nich sa líši svojou kefkou a farbou nápisu a vzoru na obale. Oranžová,Zelená,ružová,fialová a modrá…Modrá má rovnakú kefku ako tá zelená a je to jej vodeodolná verzia.

Best Essence Lash Princess Mascara? : r/drugstoreMUA

Všetky druhy riaseniek z edície majú každá jedna rovnakú cenu na celom svete- 3,95€. Ako prvú som vyskúšala Oranžovú– Bola to vtedy novinka na trhu a v drogérií sa predávala za uvádzaciu cenu 2,69€ a k nej bola pribalená aj očná linka vo fixke. Skvelá cena za dva produkty!. A na riasenke sa mi páčil aj jej obal.A netrvalo dlho, a na trhu sa objavila „zelená lash princess“. Ktorá ma zaujala svojím typom kefky. Vyskúšala som aj fialovú,ružovú…a tento typ kefky sa mi osvedčil najviac. 

Jedno jediné mínus na riasenke považujem to, že má tendenciu mi po pár hodinách opadať pod oči. A aby som tomu zabránila si pred aplikovaním na moje riasy nanesiem tenkú vrstvu púdru alebo podkladovej bázy od značky Alverde, ktorú som si dávnejšie kúpila. Púder dokáže zabrániť opadávaniu riasenky a zase vďaka podkladovej báze nie len, že riasenka neopadáva, ale aj odličovanie mi zaberie menej času.

_______________

 

Miss Sporty studio lash 3D mascara:

Bola som prekvapená, že koľké majú voči tejto značke averziu. Raz som mala na sebe jeden rúž tejto značky, a padla otázka, že aký to mám rúž.Odpovedala som a prišla znechutená reackia. Vraj je to „šmejd„. Nerozumiem tomuto postoju keďže dotyčná mala v obľube produkty od značky Rimmel ktorá nielenže spadá pod jeden koncern-spoločnosť COTY, ktorá vyrába aj produkty Miss Sporty tak, aj Rimmel. A okrem toho, viaceré ich produkty sa líšia len nápisom/nálepkou a cenou. Nielen že majú rovnaké balenie, ale aj konzistenciu a vôňu.

Kit Sourcils Brow this way | Rimmel London UK | Rimmel London  MISS SPORTY, Studio Eyebrow Kit , zestaw do makijażu brwi, nr 001 Medium Brown, 1 szt. | Drogeria Rossmann.pl

Rimmel Lasting Finish Lipstick - Rúž | Makeup.sk              Miss Sporty Color to Last Matte lipstick Rúž

Polish, Plants & More....: Dupes? Rimmel - Gold Save The Queen Vs Miss Sporty - 010 Beetle Wings

a mnoho iných produktov…

___

S produktami Miss Sporty som sa začala líčiť, keď som ešte len začínala s líčením. A sú dostupné v každej lokálnej malej drogérií s dekoratívnou kozmetikou. Už dlhšiu dobu sa však nedajú zakúpiť v sieťach drogérií DM rovnako ako aj produkty Rimmel či Max Factor. Ale napríklad v sieťach drogérií TETA či 101 dostupné sú. Predpokladám, že ich napadlo si takto rozdeliť trh. čo sa týka ceny riasenky tak je to zyvčajne 4,29e. Ale pred pár dňami som v Teta drogérií mala štastie, a táto riasenka bola v akcií za 2,49e. 

Řasenka Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara 8 ml 001 černá Vyhovuje mi typ kefky a aj intentívne čierna farba.

_____________________

Maybelline Sky high mascara: Túto riasenku som si kúpila dvakrát. Prvý krát v jej klasickom ružovom peknom balení.

Maybelline Lash Sensational Sky High mascara pre objem | notino.sk

A je kefkou podobá „zelenej“ lash princess od essence. čo ma mimoriadne prekvapilo že ako dlho mi jedno balenie vydržalo. Líčila som sa s ňou každý deň celú Jeseň a zimu. Riasy som si s ňou nalíčila rýchlo,počas dňa neopadávala. A druhý krát som si zakúpila túto riasenku ale v čiernom balení.

Maybelline New York Lash Sensational Sky High Cosmic Black Mascara

Má rovnakú kefku a nie je vodeodolná. áno, vyrába sa aj vo vodeodolnej verzií s modrým nápisom. Ale táto konkrétne sa od tej v ružovom balení líši tým, že sľubuje „kozmickú čiernu“ farbu rias. Ja osobne som žiadny rozdiel v intenzite čiernej farby na riasach nespozorovala.

Cenovo je oproti predošlým dvom výrazne drahšia. od od 8-12,95e.

 

A ktorá/ktoré sú tie vaše najobľúbenejšie riasenky?

Svedectvá americko židovského lekára o tom, čo videl v Gaze

26.07.2024

Dr. Mark Perlmutter je americko židovský lekár (jeho životopis je možné si prečítať tu) okrem pôsobenia na klinike sa tridsať rokov zúčastňuje humanitárnych misií(bolo ich štyridsať). A nedávno sa vrátil z dvojtýždňovej misie z Nemocnice Khán Younis (Gaza). O tom, s čím sa tam stretol sa rozhodol verejne prehovoriť v relácií CBS Sunday Morning. Na otázku [...]

V Utorok Židovskí propalestínski demonštranti v Capitole požadovali Izraelské zbrojné embargo

24.07.2024

Veľmi ma mrzí že tejto udalosti Slovenské média nevenujú pozornosť. Namiesto toho riešia toto. O tejto udalosti informoval aj britský denník Theguardian Americký kongres od Októbra 2023 poskytol Izraelskej armáde viac ako 14miliárd dolárov plus 3,8miliardy dolárov z vreciek platiteľov daní ,ktoré USA každoročne štátu Izrael posiela. Americká vláda financuje a dodáva [...]

Jedna z piesní od Depeche Mode ktoré považujem za nedocenené-Sun and rainfall

23.07.2024

Vo všeobecnosti považujem album „A Broken Frame“ za nedocenený. A jednu konkrétne pieseň „Sun and rainfall“ ktorá sa nachdza na tomto albume za jednu z mojich najobľúbenejších.“ Nielen pre jej príjemne melancholickoo rytmnický zvuk ale aj pre jej text. A nie len pre pasáž You’re the one I like best you retain my interest you’ re the only one if it [...]

Devínsky amfiteáter, dron, hrad Devín

Taraba vs. Vallo. Minister chce vyvlastniť hrad Devín, spomína aj vzácny amfiteáter. Kritizuje mesto, že sa nestará o pamiatky

27.07.2024 16:00

Primátor odkazuje ministrovi, že si hrad vziať nedajú a minister nevie, o čom hovorí.

paríž, police, OH

Polícia v prvý deň olympijských hier v Paríži zmarila protest proti zmene klímy

27.07.2024 15:48

Aktivisti plánovali obsadiť most Pont des Arts cez Seinu, kde sa len pár hodín predtým konal otvárací ceremoniál olympijských hier.

gaza, izrael, palestína

Izraelské nálety zasiahli v Pásme Gazy školu slúžiacu ako úkryt, zahynulo najmenej 30 ľudí

27.07.2024 15:16

Nálety sa udiali v čase, keď sa izraelskí vyjednávači pripravovali na stretnutie s medzinárodnými sprostredkovateľmi, aby prediskutovali navrhované prímerie s Hamasom.

Gare du Nord / Železničná stanica /

Vlaky vo Francúzsku majú stále meškanie, návrat do normálu sa čaká v pondelok

27.07.2024 13:47

Vlakové spojenia medzi Parížom a Nemeckom sa po podpaľačských útokoch podarilo obnoviť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 130
Celková čítanosť: 223652x
Priemerná čítanosť článkov: 1720x

Autor blogu

Odkazy