Založ si blog

Z tvorenia-Marcus Aurelius

Môj najobľúbenejší rímsky cisár a jedna z najobľúbenejších historických osobností. Vedeli ste že prvú kapitol jednej z mojich najobľúbenejších napísal  písal kdesi   v v oblasti povodí Hrona, Kniha sa volá „Myšlienky k sebe samému“. Rada by som vypísala tie najúžasnejšie Aureliove myšlienky, avšak je ich mnoho. Rozhodne knihu oodporúčam a zároveň varujem pred tým, že človek si ju určite prečíta znova a znova…a bude bu považovať stále za rovnaké skvelú, ale bude mu clivo, lebo nezažije rovnaký pocit, ako, keď si ju prečítal prvý krát.

Toľko k extrémne stručnému úvodu.

Pobobizeň Aurelia som si chcela zhmoniť už dávnejšie. Pred dvoma rokmi som v tvoreníí opäť začala experiemntovať.

1.)Tvortiť som začala 26.Apríla 2023

Na prázdne maliarske plátno som si predčrtla Aureliovú tvár (áno štylizovanú).
a následne som pomocou taviacej pištole začala na obrysy prechádzať špičkou taviacej pištole. Po zaschnutí som ešte detaily upravila pomocou papierového pilníka na nechty a manikúrových nožničiek.

 

 2.)S čiernym akrylom som začala s „vyfarbovaním“.Okrem plátna som zararbovala aj miesta ktoré tvoria línie tváre

3.) Napokon po uschnutí, som na línie začala nanášať zlatú farbu.

 

Finálny výsledok:

 

Môj kritický pohľad na filmovú sériu Resident Evil pod taktovkou Paula W. S Andersona

26.03.2024

Nedávno som písala o seriáli z roku 2022 a napadlo ma, že spíšem všetko o všetkých filmoch a,hoci budem dosť kritická samozrejme nezabudnem vyzdvihnúť prvky, ktoré ma počas sledovania jednotlivých filmov zaujali . Patrím medzi fanúšikov hernej série a hoci som voči jeho tvorbe viac kritická, mám pred jeho prácou rešpekt. Jeho Fanfiction bola sfilmovaná a dosiahla [...]

Predvolebný bizár na Slovenskom reddite

22.03.2024

Zajtra sa uskutoční prvé kolo prezidentských volieb na Slovensku. A predvolebný ošiaľ neobišiel ani Slovenský reddit. A ja vyberám dva „najlepšie príspevky“. Rozchod za Pellegriniho Je to na rozchod? Pýta sa mladý muž na reddite. Mladý muž do svojho vzťahu zaťahuje politiku. A o tom, a rieši to na internete s cudzími ľudmi. A naozaj si myslím, že je to [...]

Pozreté: Seriál Resident evil od Netflixu

18.03.2024

O seriálovej tvorbe spoločnosti Netflix nemám vysokú mienku. Avšak patrím medzi fanúšikov hernej série Resident Evil a seriálu som dala šancu. Dej seriálu sa odohráva v roku 2036-14 rokov po rozšírení T-vírusu po celej planéte. A každá epizóda sa odohráva v dvoch dejoch-Udalosti v roku 2022 a „súčastnosť v roku 2036″. Oceňujem že tvorcovia do deja [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 174161x
Priemerná čítanosť článkov: 1795x

Autor blogu

Odkazy