Založ si blog

O pomoci

Bol štvrtok. A tie topánky „Zmasakrovali“ Moje chodidlá. Počas čakania na prechode som si zaumienila, že si na chvíľu „Uľavím“. Topánku som si bez použitia rúk na pár sekúnd vyzula. V tom ku mne zrýchlením tempom podišla staršia Pani. Podala mi pár náplastí. „Nech sa páči zoberte si, viem aký je to pocit“. Dvakrát som jej poďakovala. A na neďalekej lavičke som si moje „Zranenie“ Ošetrila.
Bol Piatok. A vlak odchádzal za 20.minút…
„Krucinál“! Moje Vaporesso som zabudla!
V kabelke som však našla ešte krabičku s pár cigaretami. Avšak žiadny zapaľovač.
Všimla som si pri popolníku jednu Pani, ktorá si poťahovala z cigarety. Rozhodla som sa, že ju poprosím, o „Oheň“.
„Dobrý deň,prepáčte, ja som si zabudla zapaľovač,smiem vás poprosiť…“
-Samozrejme,nech sa páči“.
Podala mi do ruky svoj tyrkysový zapaľovač. Ja som si zapálila cigaretu,potiahla z nej a zapaľovač jej vrátila so slovami „Ďakujem veľmi pekne pekný deň a aj víkend prajem“.
A premiestnila som sa k vedľajšiemu poplníku. Počas poťahovania si z cigarety som ešte skontrolovala na mobile čas.
„počkajte“ ! Oslovila ma dotyčná Pani pri prehľadávaní sa.
„Mala by som mať ešte jeden“.
Našla ho…
„Nech sa páči. Nechajte si ho“.
A usmiala sa.
Podala mi zapaľovač, s potlačou dalmatínskeho psíka.
Podakovala som.
__________
A ona sa pobrala svojím smerom k nástupištiam.
Možno tušila, že ma čaká náročný deň. A dovolím si predpokladať, že aj ju.
V tom okolo prechádzala jedna staršia Pani. Potkla sa a spadla na zem na brucho.
Pár metrov odo mňa.
Rozutekala som sa k nej so slovami „Ste v poriadku“?
Oprášila sa a odpovedala „áno„.
Opýtala som sa znova…
Odpovedala rovnako a usmiala sa.
______________________
A každá z nás sa vydala svojím smerom.
Pokiaľ vidíte, že niekto vašu pomoc potrebuje, snažte sa mu aspoň pomôcť.
A fajčenie je nepekná a škodlivá neresť. Nikomu neodporúčam s tým začať.

Môj kritický pohľad na filmovú sériu Resident Evil pod taktovkou Paula W. S Andersona

26.03.2024

Nedávno som písala o seriáli z roku 2022 a napadlo ma, že spíšem všetko o všetkých filmoch a,hoci budem dosť kritická samozrejme nezabudnem vyzdvihnúť prvky, ktoré ma počas sledovania jednotlivých filmov zaujali . Patrím medzi fanúšikov hernej série a hoci som voči jeho tvorbe viac kritická, mám pred jeho prácou rešpekt. Jeho Fanfiction bola sfilmovaná a dosiahla [...]

Predvolebný bizár na Slovenskom reddite

22.03.2024

Zajtra sa uskutoční prvé kolo prezidentských volieb na Slovensku. A predvolebný ošiaľ neobišiel ani Slovenský reddit. A ja vyberám dva „najlepšie príspevky“. Rozchod za Pellegriniho Je to na rozchod? Pýta sa mladý muž na reddite. Mladý muž do svojho vzťahu zaťahuje politiku. A o tom, a rieši to na internete s cudzími ľudmi. A naozaj si myslím, že je to [...]

Pozreté: Seriál Resident evil od Netflixu

18.03.2024

O seriálovej tvorbe spoločnosti Netflix nemám vysokú mienku. Avšak patrím medzi fanúšikov hernej série Resident Evil a seriálu som dala šancu. Dej seriálu sa odohráva v roku 2036-14 rokov po rozšírení T-vírusu po celej planéte. A každá epizóda sa odohráva v dvoch dejoch-Udalosti v roku 2022 a „súčastnosť v roku 2036″. Oceňujem že tvorcovia do deja [...]

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 174000x
Priemerná čítanosť článkov: 1794x

Autor blogu

Odkazy