Založ si blog

Ideologické spory

Ach, tie naše ideologické spory…
Rozdielny pohľad na historické udalosti, na to, ako sa má riadiť štát a či vlastne existencia štátu je nutná. A rozdielne názory na kultúrno-etické otázky.
„Vieš, že sú veci, v ktorých s tebou súhlasím a sú veci, v ktorých sa vôbec nezhodneme“.
Priznávam, netuším kto z nás dvoch túto vetu vyslovil častejšie. Ale na tomto sme sa zhodli vždy.
A raz sme sa znova na niečom nezhodli. Bola chyba sa hneď po vystúpení z vlaku začať baviť o historickej udalosti, na ktorú nezdieľame rovnaký názor.
„Povadili sme sa pri Kofole“.
Bolo mi vynadané a vraj si mám zbaliť kufre a ísť „Na Západ“.
Urazila som sa a večer som mu vysvetlila dôvod prečo.
Tebe stojí za to sa so mnou hádať kvôli udalosti, ktorá sa udiala „Oveľa skôr“ Ako sme sa obaja narodili? Či sa hádať so mnou za politika, ktorý nemá ani len tušenia o tvojej existencií?. On s tebou nezaspával v jednej posteli a nevstal skôr len, preto, aby ti ožehlil šaty. A rovnako ani ten môj obľúbený politik nemá o mojej existencií, ani tušenia. A ak by som mala aj možnosť ho vidieť „Naživo“ Bola by som len jedna v dave. Je mnoho ľudí, ktorí by mu radi vyjadrili svoj obdiv a ja by som bola len jednou z nich. Neprišiel by na to miesto kvôli mne. Ty kvôli mne na dané miesto prídeš. On mi nedal svoje sako, keď mi je večer vonku zima. A  „Neochránil ma“ Pred tvormi z ktorých mám fobiu.  A všetky tie krásne spomienky…Prežili sme ich spolu.
Nechcem sa hádať s tebou kvôli politikom. A nechcem sa s tebou hádať vôbec.

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188223x
Priemerná čítanosť článkov: 1793x

Autor blogu

Odkazy