Moja prvá vyrobená „altoids wallet“

Výrobou tohto milého funčného,praktického a estetického doplnku som sa inšpirovala z fotografií na Pintereste.

Wallets | ✨🎀Pinterest ALTOIDS wallet🎀✨ | Freeup

Cukríky Altoids nie sú bežne

 

Slovensku dostupné a na výrobu postačí akákoľvek malá plechenná otváracia krabička. Podarilo sa mi v Kauflande „natrafiť“ na Mentolky značky „Barkleys“ za 1,65€. Trvalo mi dva týždne kým som ich všetky schrúmala 🙂 a samozrejme že som sa aj podelila. 

 

Barkleys Peppermint 50 g

 

 Ako prvé,som práznu krabičku vyčistila pomocou vhlčenej utierky         

 

Priznávam, že som nemala presnú predstavu o tom, ako chcem, aby finálny výsledok vyzeral, a čo všetko do toho zakomponujem. Iba približne. V súprave na kaligrafiu som mala kus notového papieru so starožitným dizajnom.

Nepoužívala som pravítko a krabičku som na papier priložila,pomocou pera obkreslila a vystrihla. Všetko sedelo. Následne som pomocou bieleho tekutého lepidla ktoré sa mi osvedčilo pri dekupáži začala prilepovať papier do oboch vnútorných častí. A „prešla“ ich lepidlom…rovnako ako aj pri dekupáži.

Ale ešte predtým, ma napadlo že hornú časť vyzdobím odtlačkami mojich narúžovaných pier.

Do krabičky som chcela umiestiť malé zrkadielko. Prázdny obal od púdru v ktorom sa zrkadielko nachádzalo som zlomila a pomocou žehličky na vlasy a papieru na pečenie som ho odstránila z obalu.Na rozohriatu platičku žehličky na vlasy je nutné umiestniť kúsok papieru na pečenie aby obal „nezhorel“.

Po pár minutách zrkadielko povolilo, a ja som ho umiestnila do stredu hornej časti. Ale kedže mi to pridalo prázdne, kúsok špagátu ktorým v kaligrafickej sade bol obmotaný notový papier som využiťa na obmotanie hrán umiestného zrkadielka.

A kedže doma mám mnoho korálok,kamienkov či úlomkov z bižutérie rozhodla som sa ich využiť na zdobenie. pomocou tavnej pištole Som na ľavú stranu umiestnila písmeno „L“ a na hornú a dolnú časť zrkadielka umiestnila kovové ornamenty. Neskôr som pridala aj drobné kovové srdiečko a kúsok umelej levandule.

 

okraje som ešte prešla zlatou akrylovou fixkou. Do krabičky som umiestnila osobné predmety pre osobu, pre ktorú som ju vytvorila. Pamätná minca s jeho obľúbeným spevákom,cigarky,mini dentálnu niť a mini balzam na pery.

medveď vs muž v lese

14.10.2024

Tieto riadky nijako nesúvisia so situáciou výskytu medveďov na Slovensku. A ani s politickou situáciou na Slovensku. Uvedomujem si, že som si nezvolila práve najvhodnejšiu situáciu na to, aby som napísala niečo s takýmto nadpisom. Ale chcela som o tom písať už pred pár mesiacmi. Ak by som znova čakala, prišlo by zase niečo podobné a ja by som opäť premárnila príležitosť. [...]

Seriál Monster druhá séria-Príbeh Lyela a Erica Menednezovcov-po tomto Ryan Murphy u mňa skončil

12.10.2024

Písala som o tom, že som fanúšičkou tvorby Ryana Murphyho. Osobitne som sa venovala každému jeho projektu a stále považujem jeho diela za výnimočné. Avšak, čo sa týka druhej série seriálu „Monster“, mám k nej viacero výhrad.Avšak, predtým ako ich jednotlivo rozanalyzujem chcem sa zamerať aj na to, čo na tejto sérií považujem za skvelé. Skvelá hudba – či [...]

Ako je to s piesňou „Somebody watching me“?

10.10.2024

V posledných dňoch sa na povrch dostávajú rôzne šokujúce odhalenia v súvislosti s obvineniami proti Seanovi Combsovi (Používajúceho pseudonymy Puff daddy alebo P.Diddy). Informácie , na ktoré možnoje nájsť odkazy v rôznych skladbách, rôznych interprétov ktoré vyšli už dávnejšie. Okolo kauzy začali vznikať aj rôzne teorie v súvislosti s úmrtím Michaela Jacksona v [...]

Joe Biden

Do Berlína pricestoval prezident USA Joe Biden, stretne sa so Scholzom

17.10.2024 22:43

Piatkové stretnutie so Scholzom bude prvou bilaterálnou návštevou Bidena v Nemecku od začiatku jeho funkčného obdobia.

Belgicko, Zelenskyj, Fico, summit

Zelenskyj Ficovi: Podporujte Kyjev, lebo Putin sa na Ukrajine nezastaví

17.10.2024 19:41

Bolo to prvé stretnutie slovenského premiéra Roberta Fica s ukrajinským prezidentom Volodymyrom Zelenským od začiatku veľkej ruskej invázie vo februári 2022.

Jaroslav Haščák

Európsky súd pre ľudské práva zamietol Haščákovu sťažnosť v súvislosti so zásahom v sídle Penty

17.10.2024 17:57

K zásahu ozbrojených policajtov došlo 1. decembra 2020 v bratislavskom Digital Parku.

Mestský úrad Michalovce.

Napojení na sektu? Poslankyňa hovorí, že AllatRa prenikla aj na úrad v Michalovciach a na jarmoku mala stánok

17.10.2024 17:51

Sekta môže mať na Slovensku odhadom tisícky priaznivcov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 264400x
Priemerná čítanosť článkov: 1799x

Autor blogu

Odkazy