V novej ruskej reklame ktorá sa vysiela v ruskej televízií
Pýtajú sa v nej:
Z čoho sú naši muži?
Z tetovaní a prepichnutých uší?
Z ilúzií a banánových smoothies?
Z čoho sú naši muži?
Z líčenia a streamov?
Z tortičiek a značkového oblečenia?
Z čoho sú naši muži?
Z čoho si ty?
Pirdaj sa k tým, čo sú zo cti,hodnôt a odvahy
reklama s cieľovkou na mužov v produktívnom veku za účelom prihlásenia sa do armády.
_
„vizáž“ a „hodnoty“ z ktorých sa reklama vysmieva, nie sú nie sú ničím ojedinelým v rusku. Je to tam typické pre každého druhého chalana. A mužnosť sa rovná ísť zomierať a vraždiť za záujmy politikov a oligarchov?
Strach z poslania synov,otcov,manželov,bratov na front zohral veľkú úlohu pri prezidentských voľbách na Slovensku.
A na záver:
Pieseň ktorá vznikla síce v USA v období vojny vo Vietname ako kritika elitárstva. Kritika toho, ako starý muž posiela za svoje záujmy vraždiť a zabíjať zatiaľ čo mocné a vplyvné vrstvy sa tomu vyhli. V časoch rokoch 1955-1975 zomrelo približne 58 000 amerických vojakov vo Vietname.
Nazor na tuto reklamu od Romana. Vasho... ...
Kazda reklama je zamerana na cielovu skupinu,... ...
Myslis tych, co sa davaju masakrovat Zelenskym... ...
Včera večer, mestské kultúrne stredisko... ...
Tato blogerka ma talent venovat pozornost... ...
Celá debata | RSS tejto debaty