Založ si blog

Ako sme nevideli film „MIKI“.

Moje stanovisko bolo, že ak tento film neuvidím, tak sa mi svet nezrúti. Pamätám si článok denníka Plus jeden deň, v ktorom Mikuláš černák dostal priestor vyjadriť sa k vtedy aktuálnej politickej situácií. Znechutilo ma to a dlhú dobu som na články z ich dielne neklikala. Nikdy som nepatrila, nepatrím a ani nebudem patriť medzi jeho fanúšikov. Avšak návrh dámskej jazdy do letného kina na film „Miki“ som neodmietla. Nerobím si ilúzie o „zhode náhod“ načasovania premiéry. A rovnako vnímam aj súčastnú politickú situáciu súvisiacu najmä s kultúrou na Slovensku. A pri hodnotení akéhokoľvek diela na moje hodnotenie nemá vplyv to, či sa stotožňujem so svetonázorom autora(v prípade filmu aj účinkujúcich). Tie udalosti sa stali. A rovnako sa stali aj všetky tie vojny,tragédie o ktorých sa točia filmy. Točia sa filmy o sériových vrahoch,diktátoroch…V rebríčku počúvanosti na podcastových aplikáciách sú podcasty o skutočných zločinoch na vysokých priečkach. Takže vás pekne prosím, nenadávajte mi za to, že som išla do kina na tento film. Myslím si, že o dobe, v ktorej sa tieto udalosti a film odohráva by sa malo hovoriť. 

Nikdy som nezažila v letnom kine taký dlhý rad. Dokonca už aj premietanie filmu začalo a práve vtedy „sme boli na rade“. Začiatok sme sledovali spoza brány. Usadili sme sa. Našli sme skvelé miesta, avšak začínalo byť chladnejšie a blýskať sa. Film pokračoval…A v tom….začalo intenzívne pršať. Niektorí diváci vytiahli dáždiky a ostali sedieť na sedadlách. Naštastie nevypukla panika a väčšina z nás sa dostala pod striešku. Pár sekúnd sme ešte sledovali film, ale potom sme sa vybrali do auta a odišli domov. Cestou do auta som začula ako jeden muž druhému vravel: „Ja som si tých šesť eur zaplatil, tu ostanem aj, keby mám dostať zápal pľúc“. Behom pár minút som zmokla „na kosť“. Po chvíľi sa počasie trocha ukľudnilo a ja som ho sledovala z balkóna. Netuším či premietanie ešte stále pokračovalo…ale rozhodne som sa nemala chuť vrátiť. Film sa dá dopozerať a zdravie a bezpečie sú dôležitejšie. Nemala som so sebou nepremokavý vyhriaty prenosný stan, z ktorého by som film sledovala. Z filmu som videla polhodinu a nemôžem si zatiaľ vytvoriť názor. Mrzelo ma však že pri scéne pri ktorej som sa pohoršila sa niekto z radu za nami schuti zasmial. Lístky sa dajú „reklamovať“ a o pár dní budem mať čas do kina opäť zavítať. A samozrejme že o filme napíšem recenziu, 

Prečo si myslím že Taylor Swift pomôže k víťazstvu Donalda Trumpa?

12.09.2024

Po tom, ako sa Joe Biden vzdal kandidatúry na Prezidenta Spojených štátov amerických v prospech Kamaly Harris som si s úsmevom spomenula na fotografiu z inaugurácie Joea Bidena, v ktorej sa oblečenie a doplnky ponášajú na oblečenie a doplnky, ktoré na sebe má Lisa zo seriálu The Simpsons v epizóde, ktorá nám predstavuje, ako sa vyvinie budúcnosť členov seriálovej rodinky. [...]

Bývalé zamestnankyne cukrárne VegaNana v Bratislave žiadajú vyplatenie dlžných miezd

30.08.2024

O situácií troch bývalých zamestankýň dňa 28.Augusta 2024 informoval na svojej webovej stránke solidárny zväz pracujúcich-Priama akcia. Prikladám sem odkaz na celý článok, v ktorom je detailnejšie popísaná celá situácia a priebeh. odkaz tu dlznik.sk človek nemusí byť vegánom,a dokonca ani ľavičiarom aby odsúdil ich konanie. Ak sa rozhodnete curárni napísať, prosím [...]

Prečo si myslím že film Rocky IV (1985) je skvelý film

27.08.2024

Ako som nedávno spomínala pri mojom hodnotení všetkých filmov zo série Terminátor, studená vojna a strach z dystopických scenárov budúcnosti mali výrazný dopad na filmovú tvorbu. Mnohé diela vznikli s cieľom propagandy, a to nielen vo Východnom bloku, ale aj v Západnom. Film Rocky IV možno tiež považovať za propagandistický, keďže vykresľuje rivalitu medzi Spojenými [...]

Rusko Iževsk škola streľba

Študent v Čeľabinsku zaútočil kladivom na spolužiakov a učiteľov, štyroch zranil

16.09.2024 18:07

Putin označuje takéto incidenty za importované zo Spojených štátov a vinu pripisuje globalizácii.

Stupava záplavy povodeň

Škody po povodniach sú veľké, to najhoršie ešte nie je za nami, vyhlásil Fico. Stretol sa aj s Vallom, Drobom a Viskupičom

16.09.2024 17:21, aktualizované: 18:38

Podľa premiéra je vysoko pravdepodobné, že by nemalo dôjsť k ďalšiemu ohrozeniu majetku a životov.

povode, záplavy, Devínska Nová Ves

Domy v Devínskej Novej Vsi sú stále pod vodou, miestni spomínajú na povodeň spred 11 rokov. Tvrdia, že bolo horšie

16.09.2024 17:15

Obyvatelia Devínskej Novej Vsi ani nemusia sledovať správy o stúpajúcich hladinách Dunaja a Moravy. Vývoj hydrologickej situácie do slova cítia na vlastnej koži

polícia, páska, požiar

V banskej šachte v Koši objavili dvoch mužov bez známok života. Uzatvorená bola už dva roky

16.09.2024 15:23, aktualizované: 16:11

Polícia začala trestné stíhanie vo veci prečinu usmrtenia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 138
Celková čítanosť: 245007x
Priemerná čítanosť článkov: 1775x

Autor blogu

Odkazy