Založ si blog

Archív: august, 2024

Bývalé zamestnankyne cukrárne VegaNana v Bratislave žiadajú vyplatenie dlžných miezd

O situácií troch bývalých zamestankýň dňa 28.Augusta 2024 informoval na svojej webovej stránke solidárny zväz pracujúcich-Priama akcia. Prikladám sem odkaz na celý článok, v ktorom je detailnejšie popísaná celá situácia a priebeh. odkaz tu dlznik.sk človek nemusí byť vegánom,a dokonca ani ľavičiarom aby odsúdil ich konanie. Ak sa rozhodnete curárni napísať, prosím […]

Pokračovanie článku

Prečo si myslím že film Rocky IV (1985) je skvelý film

Ako som nedávno spomínala pri mojom hodnotení všetkých filmov zo série Terminátor, studená vojna a strach z dystopických scenárov budúcnosti mali výrazný dopad na filmovú tvorbu. Mnohé diela vznikli s cieľom propagandy, a to nielen vo Východnom bloku, ale aj v Západnom. Film Rocky IV možno tiež považovať za propagandistický, keďže vykresľuje rivalitu medzi Spojenými […]

Pokračovanie článku

Ako sme nevideli film „MIKI“.

Moje stanovisko bolo, že ak tento film neuvidím, tak sa mi svet nezrúti. Pamätám si článok denníka Plus jeden deň, v ktorom Mikuláš černák dostal priestor vyjadriť sa k vtedy aktuálnej politickej situácií. Znechutilo ma to a dlhú dobu som na články z ich dielne neklikala. Nikdy som nepatrila, nepatrím a ani nebudem patriť medzi jeho fanúšikov. Avšak návrh dámskej jazdy […]

Pokračovanie článku

Terminátor-o každom filme pár riadkov

Studená vojna a strach z globálnej apokalypsy či dystopického scenára budúcnosti mal dopad aj na filmovú tvorbu. Pri natáčaní filmu Piranha II(1982) režisér James Cameron navštívi hlavné mesto Talianska Rím a jeho nočná mora počas horúčky v ktorej videl chromovú kostru v plameňoch ho inšpirovala k vytvoreniu filmu „Terminátor“. A o dva roky neskôr nápad […]

Pokračovanie článku

O životnej úrovni v Chorvátsku

Nie je nič neobyvklé sa stretnúť s týmto javom. Kdejaký „influenceri“ a decká z bohatých rodín z amerických univerzít vycestujú, alebo si pozrú pár videií s architektúrou a čudujú sa, že prečo obyvateľia daného štátu za prácou a životom vycestujú do inej krajiny. Narazila som na toto video, ktoré je reakciou na „studnicu múdrosti“ Ktorá nemá […]

Pokračovanie článku

Môj veľmi osobný vzťah k albumu Playing the Angel od Depeche Mode

V čase kedy tento album vychádza som ešte dieťa. A počúvam, že som na svoj vek vyspelá. Budem to počúvať aj nasledujúce roky…V televízií dávajú ten videoklip. Počula som tú hudbu aj predtým a páčila sa mi. Páčil sa mi aj ten spevák. Páči sa mi ten videoklip…a teším sa, keď ho znova uvidím. Neskôr… Kedysi boli vo veľkých supermarketoch také […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Permanentné zrážky ustávajú, Dunaj by mal kulminovať v utorok. Česko hlási už tri obete

ONLINE: Permanentné zrážky ustávajú, Dunaj by mal kulminovať v utorok. Česko hlási už tri obete

16.09.2024 06:00

V strednej a východnej Európe doteraz podľa predbežných správ prišlo o život 15 ľudí.

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

16.09.2024 13:30

Výška hladiny Dunaja v Bratislave presiahla 900 centimetrov a stále rýchlo stúpa.

ONLINE: Rusko bude čeliť nedostatku zbraní a zdrojov, zásoby z čias ZSSR sa tenšia, musí sa obzerať po dodávkach zo zahraničia

ONLINE: Rusko bude čeliť nedostatku zbraní a zdrojov, zásoby z čias ZSSR sa tenšia, musí sa obzerať po dodávkach zo zahraničia

16.09.2024 06:20

V najnovšej správe o vojne na Ukrajine to konštatujú analytici amerického Inštitútu pre štúdium vojny (ISW).

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

16.09.2024 06:00

Krízový štáb zároveň vyzýva občanov, aby aj napriek zlepšeniu počasia boli opatrní

Štatistiky blogu

Počet článkov: 138
Celková čítanosť: 245007x
Priemerná čítanosť článkov: 1775x

Autor blogu

Odkazy