Založ si blog

Môj pohľad na tvorbu Ryana Murphyho-časť druhá: Scream Queens(2015)

Dnes o seriály, ktorý som si začiatkom roka znova opäť pozrela a chýbal mi pocit ktorý som mala keď som si ho pozrela prvý krát. Samozrejme ma znova skvelo pobavil. Seriál s názvom „Scream Queens“ nadväzuje na termín z kinematografie-herečku ktorá je známa svojím účinkovaním vo viacerých filmoch z horrorového žánru. Jednou z najznámejších „Scream Queen“ je Jamie Lee Curtis. A v úlohe nepredvídateľnej, neeticky konajúcej a ambicioznej dekanky Cathy Munsch sa obajví v oboch sériách seriálu. Dej prvej série seriálu sa odohráva na Wallackej univerzite konkrétne univerzitnom sesterstve Kappa ktorého prezidentkou je narcistická,povýšenecká a prehnane ambiciozna Chanel Oberlin. Chanel pochádzajúca z miliardárskej rodiny. O skutočné mená svojich „kamarátok“ zo sesterstva sa nezaujíma. Chanel číslo 2,Chanel číslo 4,Chanel číslo 6…. všetky oslovuje a oni sa medzi sebou oslovujú Chanel plus číslo ktoré im bolo pridelené. Sesterstvo čelí snahám o rozpustenie dekankou Munsch ale aj maskovanému sériovému vrahovi v kostýme červeného diabla a postupným odhľaľovaním súvislosti tragickej udalosti spred 20.rokov na pôde sídla sesterstva. Odľahovanie záhad a spojitostí z minulosti, beh o život či riešenie „osobných problémov“ má jedinečnú svojskú atmosféru a estetiku. Kombinácia napätia,čierneho nekorektného humoru v dialogoch či v situáciach s horrorom. Mnoho odkazov na ikonické filmy a popkultúru vo všeobecnosti. Scream Queens vkusne elegantne a trefne paroduje horrorové cliché či toxické javy a životný štýl v modernej spoločnosti.

Hoci tento seriál považujem za jedinečný a skvelý nemala som ani v jednej sérií obľúbenú postavu. Každý ale naozaj každý sa správa zákerne,sebecky alebo hlúpo.

Druhá séria…

Nové prostredie,nové postavy,príchod starých postáv avšak celkom predvídateľné rozuzlenie. Nechýba opäť čierny humor a bizarné situácie. Bavila som sa avšak nevadilo by mi ak by sa nenatočila aj tretia séria. Ono ten otvorený koniec má svoje čaro.

 

Moje hodnotenie: 5/5

 

 

 

Bývalé zamestnankyne cukrárne VegaNana v Bratislave žiadajú vyplatenie dlžných miezd

30.08.2024

O situácií troch bývalých zamestankýň dňa 28.Augusta 2024 informoval na svojej webovej stránke solidárny zväz pracujúcich-Priama akcia. Prikladám sem odkaz na celý článok, v ktorom je detailnejšie popísaná celá situácia a priebeh. odkaz tu dlznik.sk človek nemusí byť vegánom,a dokonca ani ľavičiarom aby odsúdil ich konanie. Ak sa rozhodnete curárni napísať, prosím [...]

Prečo si myslím že film Rocky IV (1985) je skvelý film

27.08.2024

Ako som nedávno spomínala pri mojom hodnotení všetkých filmov zo série Terminátor, studená vojna a strach z dystopických scenárov budúcnosti mali výrazný dopad na filmovú tvorbu. Mnohé diela vznikli s cieľom propagandy, a to nielen vo Východnom bloku, ale aj v Západnom. Film Rocky IV možno tiež považovať za propagandistický, keďže vykresľuje rivalitu medzi Spojenými [...]

Ako sme nevideli film „MIKI“.

21.08.2024

Moje stanovisko bolo, že ak tento film neuvidím, tak sa mi svet nezrúti. Pamätám si článok denníka Plus jeden deň, v ktorom Mikuláš černák dostal priestor vyjadriť sa k vtedy aktuálnej politickej situácií. Znechutilo ma to a dlhú dobu som na články z ich dielne neklikala. Nikdy som nepatrila, nepatrím a ani nebudem patriť medzi jeho fanúšikov. Avšak návrh dámskej jazdy [...]

Erdogan

Erdogan vyzval na vytvorenie moslimskej aliancie proti Izraelu

07.09.2024 22:35

Turecký prezident vyhlásením reagoval na smrť aktivistky s tureckým a americkým občianstvom, ktorú zabila izraelská armáda počas protestu.

letisko, vide, schwechat

Muž chcel prepašovať cez rakúske letisko kokaín v opierke invalidného vozíka. Odhalili ho policajné psy

07.09.2024 21:50

Muž vzbudil u polície podozrenie. Tá následne odhalila 14 kilogramov kokaínu v hodnote približne 1,5 milióna eur.

Michel Barnier

Vo Francúzsku vyšli do ulíc tisícky demonštrantov. Nesúhlasia s vymenovaním Barniera za premiéra

07.09.2024 20:26

Na protesty proti Macronovi ešte pred Barnierovým vymenovaním vyzvala ľavica, ktorá síce vyhrala voľby, ale nedostala šancu zostaviť vládu.

nehoda, kúty, hasiči

Mladík šoféroval bez vodičáku, s autom skončil v rieke. So spolujazdcami utrpeli vážne zranenia

07.09.2024 19:29

Po náraze sa auto prevrátilo na strechu. Najmladší účastník nehody mal iba 11 rokov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 137
Celková čítanosť: 241972x
Priemerná čítanosť článkov: 1766x

Autor blogu

Odkazy