Založ si blog

Loft (2008, 2010. 2014)

„Remake“ európskeho filmu v hollywoodskom štýle je zaujímavou témou, ktorá stojí za pozornosť. Mysteriózny krimi počin belgického režiséra Erika Van Looya sa „remake“ dočkal až dvakrát. Dokopy sa zaujímavý príbeh o klamstve,žiarlivosti,pomste ,zrade a tajomstvách sa  natočil trikrát(zatiaľ). Erik Van Looy okrem belgickej verzie(2008) režíroval aj tú americkú(2014). A dvakrát si pre stvárnenie jednej postavy vybral herca Matthiasa Schoenaertsa. Holandské remake(2010) režírovala režisérka Antoinette Beumer.

Loft(2008)-Bolo by namieste aspoň trocha objasniť zápletku. Päť ženatých mužov neverných svojím manželkám si prenajme podkrovný byt na podvádzanie svojich manželiek. A v byte sa nečakane nájde telo mrtvej ženy. Začína sa vyšetrovanie a retospektívne spájanie udalostí a nečakanou zápletkou.

+Zaujímavá zápletka a zlovestná atmosféra ktorá je typická skôr pre škandinávske thrillery

moje hodnotenie: 4/5

______

Loft(2010)- Všetky postavy sú nesympatické a nie práve najpresvedčivejšie herecké výkony. Režisérka sa podľa všetkého snažila najviac zameriať na zobrazovanie odhalených postáv, dokonca aj v situáciách, ktoré neboli dôležité pre priebeh filmu.

moje hodnotenie: 2/5

__________________________

Loft(2014)-

Poznám ten príbeh. Videla som ho predssa dvakrát. Viem, ako to skončí. Ale predsa som si to pozrela. Oceňujem prácu s kamerou a oproti „predchodcomje prostredie deju oveľa viac honosnejšie. Pre mňa osobne rovnako dobré ako originál
moje hodnotenie: 4/5

 

Kriticky o novej tvorbe Tima Burtona, stále však s láskou k jeho klasike

02.05.2024

V detstve som bola platonicky zamilovaná Burtonovho Willieho Wonku. Tim Burton dokázal majstrovsky zachytiť atmosféru Gotham city a Jack Nicholson bol perfektnou voľbou pre obsadenie do úlohy Jokera. Rovnako aj Danny De Vitto do úlohy Penguina. A oceňujem že sa pri Catwoman zameral na jej bolesť,vnútroné boje ale aj zraniteľnosť.A okrem Batmana, nádherného príbehu o [...]

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Robert Kaliňák

Krúpa má podozrenie, že Kaliňák koná v záujme cudzích zbrojárskych spoločností

02.05.2024 16:19

Krúpa avizoval, že téma sa možno bude riešiť aj na budúcotýždňovom výbore.

Belgium EU Summit

Všetci nacionalisti sú 'skrytí brexiteri', ničia každú krajinu. Zobuďte sa Európania, odkázal Macron

02.05.2024 16:11

Prieskumy volebných preferencií vo Francúzsku nateraz vedie krajne pravicové Národné združenie.

Nożykova synagóga

V Poľsku zadržali 16-ročného chlapca v súvislosti s podpaľačským útokom na synagógu

02.05.2024 15:34

Motív útoku na jedinú synagógu vo Varšave, ktorá prežila druhú svetovú vojnu, je nejasný. Podozrivý totiž odmietol vypovedať.

vašečka, záborská

Vašečka a Záborská opäť idú proti transrodovým ľuďom. Život im chcú skomplikovať novým zákonom o rodnom čísle

02.05.2024 15:25

Ak zmeny prejdú v navrhovanej podobe, transrodoví ľudia nebudú môcť po absolvovaní tranzície zmeniť svoje rodné číslo tak, aby zodpovedalo ich novému pohlaviu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 106
Celková čítanosť: 189726x
Priemerná čítanosť článkov: 1790x

Autor blogu

Odkazy