Založ si blog

Ku dňu narcisov

Nepáčia sa mi všetky tie „vyškerené selfíčka“ politikov a „influencerov„. Myslím si, že k vykonaniu akéhokoľvek dobrého skutku má človeka motivovať pomoc druhému a nie budovanie si vlastného „imidžu„.Ale tento rok som si aj ja vyfotila „svôj narcis“. Skupinka dobrovoľníkov prechádzala okolo a ja som „ich odchytila“. Vhodila im peniaze do krabice a pripla si narcis. Vyfotila som si ho preto, lebo prvý krát sa niekto spýtal: „Na koho myslíš,keď si pripínaš narcis?“.

Myslím na deda z maminej strany. ktorý zomrel keď mamina mala 14.rokov zomrel keď mal 41.rokov
Myslím na babku z otcovej strany. Ktorá zomrela keď mal otec 17.rokov zomrela keď mala 46.rokov
Otcovou mamu a maminho otca som nemala šancu spoznať. Obaja zomreli pár rokov skôr predtým, ako som sa narodila. 
                                           Obaja prehali boj s rakovinou.

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

Výstava / Ruská propaganda / Tank / Abrams M1A1 /

Moskva vystavuje západnú vojenskú techniku ukoristenú v bojoch na Ukrajine. Skvelý nápad, komentoval Peskov

01.05.2024 18:30

Rusko kritizuje dodávky západných zbraní a vojenského vybavenia na Ukrajinu a považuje ich za dôkaz priameho zapojenia NATO do konfliktu.

Robert Fico v ZKW Slovakia s. r. o.

Nočná práca prináša zdravotné riziká a nízke ohodnotenie: Fico vyzval zamestnávateľov na zmenu

01.05.2024 17:15

Slovensko dnes síce oslavuje aj dvadsiate výročie vstupu do Európskej únie, Fico si to však chce pripomenúť až vo večernom galavečeri a sľubuje zásadný prejav.

Polícia / Šerif / Sheriff /

Polícia zasahovala proti demonštrantom na viacerých univerzitách v USA. Zadržala desiatky osôb

01.05.2024 17:08

Demonštranti v priestoroch týchto inštitúcií vyjadrujú nespokojnosť s vojnou v Pásme Gazy medzi Izraelom a hnutím Hamas.

Hasičské auto / Hasiči / Požiar / Požiarnik /

V Národnej prírodnej rezervácii Dobročský prales vypukol požiar. Vyslali aj vrtuľník rezortu vnútra

01.05.2024 16:46

Na mieste sú štátni hasiči z viacerých staníc aj dobrovoľní hasiči z okolia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 189205x
Priemerná čítanosť článkov: 1802x

Autor blogu

Odkazy