Založ si blog

Toxicita stránok stránok „určeným ženám. „. .

O populárnosti sociálnych sietí nie je nutné sa rozpisovať. Existuje mnoho stránok, ktoré o sebe tvrdia, že sú primárne určené ženám. 

Ako napríklad: úprimná žena-FB úprimná žena-Instagram

La la la-Sladká ale psycho-FB  La la la-Instagram

Toxicitu spomínaných stránok som si všimla už dávnejšie. Väčšina ich príspevkov mi prídu povrchné a aj trápne. A to, prečo aj toxické vysvetlím v nasledujúcich riadkoch:

úprimná žena: Popis stránky hovorí jasne. Magazín pre ženy, ktoré milujú víno a humor.

 

Ja osobne patrím asi do skupiny nadpriemerne náročných konzumentov internetového humoru keďže druh humoru, ktorý produkuje táto stránka a jej podobné ma nedokáže pobaviť. Nie opakujem nie je to jediné voči čomu mám výhrady.

 

Celosvetový výskum z inštitútu pre závislosti hovorí jasne: ženy v súčastnosti konzumujú viac alkoholu ako predošlé generácie žien.

Alkoholizmus-Žalúdočné vredy, cirhoza pečene,cukrovka…Rozpad vzťahov strata zamestnania….Toto všetko dokáže spôsobiť závislosť na alkohole.

O tomto sa však na stránkach nedočítate. Ale príspevkov, ktoré vykresľujú všetkých mužov ako niečo podradné,hlúpe a nepotrebné nájdete mnoho.

 

 

Na muža netreba kričať mal by sa báť už od pohľadu…

Vystavovať niekoho 24/7 teroru a strachu…  -To rozhodne nie je v poriadku.

Na obrázku môže byť 1 osoba a text

Ked mám urobiť 99 vecí a neviem,ktorú skôr, tak mi z toho vždy logicky výjde…že si nalejem víno a zapnem seriál

Zaujímalo aký má zo seba pocit niekto kto toto vytvára. Ono je vo väčšine prípadov v rodinách kde sa nadmerne konzujmuje alkohol že rodičia nemajú záujem sa o svoje deti starať. Dať najesť deťom? Učiť sa s nimi? –Niééé hihi Otvorím si víno a pozriem si rodinné prípady.

Na obrázku môže byť 1 osoba a text, v ktorom sa píše „Ked' mám urobit 99 veci a neviem, ktorú skôr, tak mi z toho vždy logicky vyjde, ze... úprimná žena SK si nalejem víno a zapnem seriál...“

Plač je pre slabé ženy..silné ženy si dajú víno a idú nakupovať.

Riešenie svojich problémov „Utápaním v alkohole“ Je sebadeštruktívne a aj neefektívne.

Na obrázku môže byť jedna osoba alebo viacerí ľudia a text, v ktorom sa píše „Pláč je pre slabé ženy.. Silné ženy si daju víno a idú nakupovat uPRIMna žEna SK“

Vždy som mala jeden nepopulárny názor(mimochodom nikdy ma nezaujímalo či sú moje názory populárne). A to ten, že s moderným feminizmom sa v mnohom rozchádzam. Aj muži a aj ženy to majú v živote ťažké. Zoberme si napríklad fakt, koľkým mužom v detstve vštepovali, že „Plačú iba baby“, „Buď viac chlap“… A teraz sa to vštepuje aj ženám? A ako riešenie smútku sa im ponúka alkohol a konzum… Och áno, zúfalý  človek sa rovná najlepší zákazník. „Vitajte v Kapitalizme“.

A potom to skončí tým, že sa pije „ked vyhráme“-na radosť a a „ked prehráme“-od žiaľu.

Pokojne mi povedz,čo by som nemala robiť…urobím to dvakrát a budem sa pri tom fotiť.

Áno je strašná frajerina si vybaviť PéeNku a potom na sociálnu sieť vyfotiť na párty.Nejeden prípad kedy niekto vďaka tomuto prišiel o prácu.

Mladý šofér tak počas jazdy držal v jednej ruke telefón a v druhej bločky a očividne na krátky okamih nevenoval 100-percentnú pozornosť vedeniu vozidla. Navyše, fotku zverejnil na Instagrame, kde sa vysmial polícii a priložil aj smajlíky so vztýčeným prostredníkom.Polícia vzápätí mladíka informovala, že tento čin bude riešiť. Neskôr sľub dodržala a šofér dostal dodatočnú pokutu 40 eur.

alebo….

Šikana: Přivázali ho k židli, bití žáka si natočili mobilem

alebo…

Napríklad tieto fotografie ktoré obleteli svet.

 

Si krásna môžeš si vyberať-ja už som si vybrala.

Na obrázku môže byť 1 osoba a text, v ktorom sa píše „Si krásna, môžeš si vyberat... Úprimná žena SK Wine Wine Wine Wine Ja už som si vybrala...“

Poznám svoje limity nevenujem im síce pozornosť…ale viem o nich…

 

..to nie je naozaj vtipné je to smutné.Na obrázku môže byť 1 osoba a text,

Všimli ste si že vo filmoch vyháňajú diabla vždy len zo ženy?

Na obrázku môže byť 1 osoba a textOukej, čo sa týka kinematografie máš nedostatky. Avšak, čo čakať od niekoho, pre koho je vrcholom kultúrneho zážitku si pozrieť rodinné prípady prípadne nejakú „Stupídnu reality show“.

 

Toxické správanie sa nie je v poriadku. A rovnako nie je v poriadku ani romantizácia alkoholu nie je v poriadku. Nie, nie je v poriadku ak si toxická k svojmu okoliu a necítiš za to vinu. Príde ti to vtipné a ešte s hrdosťou zdieľaš takéto „skvosty„. Zoberme si príklad: Muž, ktorý sa po ceste z roboty zastaví v krčme na jedno pivo. Je hned považovaný za alkoholika, darebáka… Predstavte si že by sa stránka volala „úprimný muž“ a jej kontent by bol identický akurát s popisom v mužskom rode…Nie, nebagatelizujem fakt že aj muži dokážu byť závislími na alkohole.

Avšak málo sa hovorí o tom, že ženy čoraz viac začínajú konzumovať alkohol. A ešte sa to aj považuje za niečo cool. Ponúkať ako jediné riešenie svojich problémov alkohol a samozrejme merch stránky nie je v poriadku. Existujú aj ľudia ktorí do závislosti spadli, a chcú z nej von. Snažia sa. Dokáže sa niekto kto vytvára takýto obsah a vlastní eshop vcítiť do ich situácie? Ako dokáže zaspávať s pocitom že niekomu ponúka beznádej a demotivuje ho?Dokáže sa cítiť do situácií ktoré som rozpísala vyššie? Nie, nie som za to aby nastala celosvetová Prohibícia. Snažím sa len upozorniť na problém v spoločnosti. Aj ja si občas nalejem pohár vína. A potešia ma aj pekné topánky alebo kabelka. Avšak nevidím v tom zmysel života.  A nie, nie som mizogýnna.

Toxická a mizogýnna je stránka úprimná žena. že okrem vyššie spomenutého propaguje aj Rape Culture.
-Mami chcela si chlapčeka alebo dievčatko?
Chcela som len vybrať riad z umývačky….
Za vyslovenie podobného „vtipu“ dokáže verejnosť muža napomenúť nikto sa však nepozastavuje v prípade že ho zo seba vypustí žena.
nemám slov…

Deň po(1983) a Vlákna (1984)

23.04.2024

Zvolila som si nie práve najštastnejšiu dobu na písanie o týchto dvoch filmoch. V Septembri minulého roka som mala pocit, ako keby cestujem v čase…Napísala som o tom..vyšlo to na tri riadky. V kinách premietajú nových krotiteľov duchov. Ale duch osemdesiatych rokov cítiť vo vzduchu aj mimo kina. Nie som dieťa éry studenej vojny a som staršia ako Kosovo, ale nie staršia [...]

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 105
Celková čítanosť: 188243x
Priemerná čítanosť článkov: 1793x

Autor blogu

Odkazy