Založ si blog

Z čias tvorenia: „You remember“

Globálna Pandémia vírusového ochorenia Covid-19 zasiahla do životov nás všetkých. Stalo sa toho veľa…A ak existuje niekto, kto nebol jeden jediný deň bez svojho blízkeho tak má nesmierne šťastie a dúfam, že si to váži.

Ale zase minimum ľudí zažije vo svojom živote niečo také ako my.

Moderné technológie nám umožnili spolu komunikovať a všetko bolo tak super.

______

mnoho spoločných spomienok… Nikdy predtým sme sa o tejto našej spoločnej spomienke nebavili. Nikdy som mu ju nespomenula.

A on mi do telefónu povedal:

„Keby si tu teraz bola, by som ťa pobozkal a presne tak, ako vtedy prvý krát na…… tom mieste.
Prekvapil ma…Vypadlo zo mňa…
„Tty…ty si to pamätáš“? Mala som na sebe modré šaty….
áno. Presne
______________________
Krabica od setu balzamov na pery a farby

Tie kamienky nie sú z toho miesta…. hoci aj tam ich je veľa. Sú z iného miesta-miesta z ktorého máme tiež spoločné spomienky. Pripevnila som ich pomocou taviacej pištole.

Vnútro krabice som vymaľovala „na čierno“ a kým farba zasychala, som začala s posýpaním trblietok v tvare hviezdičiek. áno,trblietky bývajú zradné…

A to celé zafixovala pomocou laku na vlasy.

Pôvodne som mala v úmysle tie budovy vytlačiť na kancelársky papier,vystrihnúť a nalepiť na dekoračnú gumu…ale moja tlačiareň nefungovala.

Budovy som štylizovane nakreslila bledomodrým perom na kancelársky papier,vystrihla,nalepila na dekoračnú gumu, znova prešla lepidlom a pripevnila.

 

Chcela som tam aj oblaky a od začiatku som vedela z čoho ich tam chcem Potrhala som kusy vatových tamponov. A farbu im dodala pomocou očných tieňov..farby som kombinovala….

 

Pomocou taviacej pištole som pripevnila holografickú stuhu

 

na tom, aby tá vrstva bola čo najhrubšia som si dala záležať. A pripevnila daľšie kamienky.

 

Na zadnú stranu krabice som fialovou akrylovou fixkou napísala „You remember“. A bielou akrylovou fixkou nápis „vybodkovala“

Do taviacej pištole som použila fosforovú náplň. V tme to svieti…

 

Nie je k dispozícii žiadny popis.

Finálny výsledok

Nie je k dispozícii žiadny popis.

Všetko som ešte zafixovala lakom na vlasy.

_____________________

 

 

 

Domáca strúhanka

21.04.2024

Milujem ten pocit, keď všetko to „Vysušené“ Pečivo nahádžem do mlynčeka a spácham z neho strúhanku. Nemyslím si, že je niečo na tomto procese náročné. Odporúčam pečivo skladovať v nejakej neuzatvorenej nádobe aby sa dobre „presušilo„ale aby naň nesadal prach prípadne nevliezli chrobáky. Napríklad v hlbokom plechu v rúre na pečenie-samozrejme iba [...]

Naozaj tomu veríte?

20.04.2024

Za každým jedným slovom ktoré som tu pred pár dňami napísala si stojím. A po pravde by som sa tomu viac nevenovala keby zase niečo. Zase niečo, čím žije Slovenský internet. Začína sa s bojkotom bagiet. Myslím si, že je namieste byť skeptický, či niekto, kto je doslova „chodiacou reklamou“ vyjadril podporu istému prezidentskému kandidátovi naozaj [...]

Loft (2008, 2010. 2014)

19.04.2024

„Remake“ európskeho filmu v hollywoodskom štýle je zaujímavou témou, ktorá stojí za pozornosť. Mysteriózny krimi počin belgického režiséra Erika Van Looya sa „remake“ dočkal až dvakrát. Dokopy sa zaujímavý príbeh o klamstve,žiarlivosti,pomste ,zrade a tajomstvách sa natočil trikrát(zatiaľ). Erik Van Looy okrem belgickej verzie(2008) režíroval aj [...]

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 104
Celková čítanosť: 187148x
Priemerná čítanosť článkov: 1800x

Autor blogu

Odkazy