Prečo som neverila a nikdy by som neverila doktorovi, ktorý. . . .

9. mája 2022, janas, Nezaradené
Počas pandémie nadmerné množstvo jedincov vyvíjalo enomrnú snahu zviditeľniť svoju osobu.
Neverila  som a neverím doktorovi, ktorý sa s arogantným výrazom na tvári a bez výčitiek pocvháli tým, že jeho finančnú situáciu zlepšuje prijímanie úplatkov od pacientov.
Bez štipky hanby a empatie ešte dodať, že najčastejšie tie úplatky príjma práve od chudobných.
V tomto prípade by som rozhodne proti tomu, aby sa voči týmto úplatkárom viedlo akékoľvek trestnoprávne stíhanie.
Zdravie nás a našich blízkych je jednou z
Najdôležitejších priorít nás všetkých bez ohľadu na sociálny status.
A pre toto konanie mám pochopenie. A myslím si že by na tieto okolnosti mali prihliadať aj právne inštitúcie. 
___________________
Opovrhnutie a aj trest si zaslúži lekár, ktorý takto podlo dokáže zneužiť niečiu situáciu. A samozrejme aj systém, ktorý mu to umožnil vykonávať naďalej a beztrestne!
____________________________
Neverím a neverila by som lekárovi, pre ktorého je ľudské zdravie iba obchodom.
Akú môžem mať istotu, že v prípade, keby v každej krajskej nemocnici bolo na jednotke intenzívnej starostlivosti 5000 ľudí (to číslo je náhodné..) A pľúcnu ventiláciu by potrebovalo ďalších 700(to číslo je tiež náhodné) v každej tej krajskej nemocnici, že by pán lekár neuskutočnil teatrálnu aukciu, kde by si rodinný príslušníci pacienta mohli „Vydražiť pol dňa na ventilátore“….
„Ten kto dá najviac ten berie“…
„Aukcie sa môžete zúčastniť tiež znova o 12.hodín“…
Alebo tabletka paralenu by bola pacientovi podaná po zaplatení „symbolickej čiastky“ napríklad 100eur…
_____________________________________