Z čias tvorenia-Výroba miniatúr

20. septembra 2021, janas, Z tvorenia
Kedysi som sa venovala výrobe miniatúrnych predmetov. Väčšinou som ich vyrábala z plastového odpadu.
Na fotke:  Notebook, ceruzka, mobilný telefon, lak na nechty a červený rúž na pery.  Všetko moja ručná práca. Noviny, ktoré bábika drží v rukách sú výstrižkom zo ženského lifestylového magazínu EMMA.
Na obrázku môže byť dieťa a interiér
notebook a telefon: Výštrižky z „letákov“ obchodu s elektronikou. Prilepené na kus dekoračnej gumy. Aby som zachovala lesk a predišla „draniu“ som povrch prelepila priesvitnou lepiacou páskou.
Lak na nechty: Perlová korálka ktorú som potrela červeným lakom na nechty. Do dierky v korálke som upevnila drevené „špáratko“ ktoré som pomocou kľieštov na nechty skrátila a zamaľovala čiernou fixkou.
Ceruzka: „špáradlo“ ktoré som pomocou kľiestov na nechty na konci „zarovnala“ a následne akrylovými farbami „pomaľovala“.
Na nasledujúcej fotografií vidno viac detailov:
Nie je k dispozícii žiadny popis.
použité farby: Oranžová, ružová, strieborná „špic“ som zafarbila „obyčajnou sivou“ ceruzkou. Zararbené ceruzky som ešte „pretrela“ priesvitným lakom na nechty kvôli lesku a aby sa farba neodrala.
Rúž na pery: Opäť som „Skrátila“ Špáradlo pomocou kliešťov na strihanie nechtov a pomocou pilníka som do „šikma“ Zarovnala špic. Aby, čo najviac pripomínal klasický rúž na pery. Túto časť som zafarbila červenou akrylovou farbou. A „pretrela“ priesvitným lakom na nechty. Na „zlatú“ časť som použila zlatú dekoratívnu stužku ktorú som si nastrihala na požadované rozmery. Zvyšok som zafarbila čiernou fixkou.